vraagje duits kenteken

Forumindex Forums Overige APK & RDW vraagje duits kenteken

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223938
    wizardnl
      Lid sinds:
      2 October 2006

      kan iemand mij vertellen waar er op het duits kenteken staat of het een 3 of 5 deurs uitvoering is? kan het nergens vinden…

      #17704049
      freddy64
        Lid sinds:
        1 August 2010

        Zover ik het weet staat dat er niet op. Op het kenteken staat wel een fabriekscode op, waar RDW kan zien of het een 3 of 5 deurs is. Eerlijk gezegt is het mij ook nog nooit opgevallen. Als ik een auto uit Duitsland haalt, heb ik die dag ook een afspraak gemaakt met het RDW voor kenteken keuring.

        #17704050
        MantasticB1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 October 2006

          staat er niet coupé of zo op?
          dat is altijd een 3 deurs en coach is 4 of 5 deurs…:hmmz

          #17704051
          kaneelschep
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 November 2004

            Maakt toch ook helemaal niks uit voor het invoeren? Of weet je niet hoeveel deuren je auto heeft? :P:P:P
            als de nummertjes kloppen en de auto is het zelfde heb ik nog niet meegemaakt dat daar naar gekeken werd.
            Heel vaak zie je bij ingevoerde autos dat er niet eens op de papieren hoeveel CC motorinhoud of kw ze hebben ed..

            #17704052
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              origineel gepost door wizardnl
              kan iemand mij vertellen waar er op het duits kenteken staat of het een 3 of 5 deurs uitvoering is? kan het nergens vinden…

              misschien ff goed naar de wagen zelf kijken :D

              En als de nummertjes in het chassis hetzelfde zijn dan op ‘de brief’,
              dan hoef jij je geen zorgen te maken. :thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.