vraagje alarmlichtschakelaar

Forumindex Forums Modellen Kadett vraagje alarmlichtschakelaar

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254103
    kempkens
      Lid sinds:
      6 September 2008

      hallo
      ik heb een vraag over de alarmlichtschakelaar
      ikzelf heb een zafira A en daar komt een dubbeldin radio in en nu moet de orginele alarmlichtschakelaar verplaatst worden en een andere namelijk de ronde van een E kadett.

      nu mijn vraag weet iemand hoe ik deze aan moet sluiten op welke polen wat moet komen.
      heb gezien dat mijn zafira A schakelaar met 4 draden is aangesloten gekoppeld aan cijfers, en de kadett schakelaar een serie van letters en cijfers heeft. namelijk 30 31 15 49 49a l r en nog een 30

      hoop dat iemand mij kan helpen

      #18090347
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Gaat niet, de Zafira is voorzien van een Multitimer,

        In de schakelaar van de zafira zit geen omschakeling van hendel naar alarmlichtknop, en geen klem15 en klem30 aansluiting op de schakelaar

        (maar 4 draadjes zitten er op de zafira schakelaar..)

        Multitimer regelt dit soort zaken nu.

        Wat je wel kan proberen of er aansluitingen zijn die dezelfde werking hebben als op de zafira schakelaar, dan zou het missshien nog mogenlijk kunnen worden.

        Willem

        #18090348
        kempkens
          Lid sinds:
          6 September 2008

          hallo
          heb in een topic hier op de site deze ombouw gevonden 2din radio zafira a
          en diegeen heeft deze schakelaar ook ingebouwd heb geprobeerd contact te zoeken
          maar hij reageert helaas niet. of hij heeft hem wel aangesloten gekregen of is fake schakelaar.
          heb wel de kale luizen bak om zo maar te zeggen zonder uitgebreide boardcomputer

          #18090349
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Maakt niet uit, Multitimer zit in Elke Vectra-B / Astra-G / Zafira-A

            zefls als je handbediende ramen, met enkel tijd datum temp schermpje hebt, en hand bediende spiegels, en teller zonder toerenteller etc etc etc.

            Willem

            #18090350
            kempkens
              Lid sinds:
              6 September 2008

              bedankt voor de info jammer dat het niet kan ga dan verdere oplossingen bedenken.
              waarschijnlijk dan maar zelfde schakelaar ergens anders te bouwen

              #18090351
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                ik lees dat het wel kan, in het zafira gedeelte..

                je moet dan alleen even vragen hoe deze is aangesloten.

                willem

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.