Vraagbaken en andere handboeken van Kluwer gevraagd!!

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Vraagbaken en andere handboeken van Kluwer gevraagd!!

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Vinci
    Deelnemer

Dag allen,

ik heb schriftelijke toestemming van Kluwer om oudere vraagbaken en bijv. carrosserie handboeken gedigitaliseerd aan te bieden hier op het forum om te kunnen downloaden. Mijn vraag is of er mensen deze in bezit hebben en op willen sturen naar mij, aangezien ik een erg goede Canon multicopy/print/scan machine tot mijn beschikking heb die het gelijk in PDF omzet.

Ik moet hiervoor wel de rug van het boek af snijden, dus retourneren kan, maar dan is het een stapel losse bladzijden…. Dit is de enige manier om een écht zuivere scan te maken namelijk. Anders wordt het hooguit een kopie van een kopie en zijn kleine letters en getallen al gauw niet goed leesbaar meer.

Dus je bent je gebonden boek kwijt, maar hebt er dan wel een digitale versie voor terug! Dan kun je altijd met sleutelen de nodige pagina’s printen en als daar vieze vingers op komen gooi je ze lekker weg! king:

Wie werkt er mee om deze schat van informatie beschikbaar te stellen?

Voorbeelden:

Kleine-Paul
      Deelnemer

Heb ik helaas niet, maar wel een super initiatief en mooie kans!

Aapje

Zit er nog verschil tussen die van oilslager o.i.d.? Want ik heb die van de kadett-c al een keer ingescanned. Staat overigens vrij-useless informatie in.

Vinci
          Deelnemer

Ja, die zijn veel minder uitgebreid… Vooral die carrosserie handleidingen zijn leuk…

2000
            Moderator

Ik heb een soort van werkplaats handboek. Is een kleine multimap met de record, ascona en kadett erin…..maar of ie van kluwer is, zal van de week even kijken.

RISL
              Moderator

Ik kwam er van de week achter dat ik een Kluwer boek had.
                Niet specifiek voor Opel, maar gericht op pech onderweg.

Ik zou het wel zonde vinden als de rug eraf gesneden wordt, dus ik zal van de week even kijken of ik ‘m niet op de boekenscanner van het werk tot nette pdf kan verwerken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.