vraagbaak Forumindex › Forums › Modellen › Astra › vraagbaak Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 14 februari 2011 om 09:13 #17232757 Hans van Dijk Lid sinds:4 February 2011 Omdat ik mijn kennis van mijn Astra G wil verbeteren zoek ik naar een goed technisch boek in het Nederlands. is dit een goede keuze, hij staat o.a.bij bol.com ik zie namelijk 1998/1999 staan, en mijn G is van 2002, maakt dat nog wat uit. 14 februari 2011 om 10:47 #17816985 FastsmokeDeelnemer Lid sinds:2 February 2011 Dit is op zich een goed boek. Alleen moet je even kijken of het niet alleen maar de afstellingen zijn voor de motor. Of het bouwjaar uitmaakt weet ik niet. Er bestaan ook boekjes waar je hele auto onderdeel voor onderdeel behandeld wordt. Handig als je een keer iets uit elkaar wil halen. Gr, Fastsmoke Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen