Vraag: Sportuitlaat Kadett C Sedan 1.2

Forumindex Forums Modellen Kadett Vraag: Sportuitlaat Kadett C Sedan 1.2

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Scharff
    Deelnemer

Hallo Allemaal,

Sinds een tijdje heb ik een oranje kadett c uit 1978. Samen met mijn maat ben ik hem aan het opknappen. Nu willen we er eigenlijk ook wel een sportief pijpje onder. Zijn er toevallig ook kant en klare setjes voor de kadett? Of een mooie nette einddemper die er zo onder kan?

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen

Groetjes,

Laurens

kadscona
      Deelnemer

Als je een aantal jaren eerder was geweest dan had je van mij een complete set met adapter kunnen overnemen. Sport uitlaten hebben in de regel een grotere diameter dan de dunne pijp van een 1.2 Kadett. Je kunt ook gewoon de voorste demper er tussenuit halen en alleen met de achterste rijden, of de achterste demper er tussenuit halen, en de voorste laten zitten, dan heb je zelfs nog meer geluid. (weet ik uit ervaring) Dit geeft meer geluid, maar wel beschaafd, afgezien van de enkele plof nu en dan.

Scharff
        Deelnemer

Bedankt voor de reactie! Daar kan ik wat mee. Precies het verhaal met de diameters was ik dus achtergekomen ja:)

bettus accu
          Deelnemer

mooi simons pijpje eronder met een adapter ertussen van de klein naar groot. :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.