vraag radio en cruise control vectra 1999

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vraag radio en cruise control vectra 1999

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    spike78

hallo
      heb een vraagje zijn de vectra,s al voorbereid met cruise control zodat er alleen nog een andere hendel in moet?

en heb mijn radiobediening over het stuur.
      zou graag een andere radio erin willen hebben maar waar moet ik aan denken?
      liefst een die er zo in kan zonder aanpassingen.

gaat om een vectra b x2.0

alvast bedankt.

Lemmens
      Deelnemer

Andere radio kan er wel in, ook met behoud van je stuurwielbediening maar houdt er rekening mee dat A: niet alle radio’s werken met stuurwielbediening en B: je in de meeste gevallen een adapterkabel nodig hebt om de huidige stuurwielbediening te koppelen aan je nieuwe radio. Dat is merk/type afhankelijk. Wat voor radio heb je er overigens nu in zitten?

spike78

hoi
          er zit nu een cdr500 in van siemens of philips geloof ik.

maar wil graag een met usb die mp3 speelt.

Opeltje17
          Deelnemer

@spike78 wrote:

hoi
            er zit nu een cdr500 in van siemens of philips geloof ik.

maar wil graag een met usb die mp3 speelt.

Gewoon even opzoeken welke radio er kan communiceren met jou stuurwiel bediening.

spike78

hoi
              weet ook iemand of de vectras al voor beried zijn met cruise control?
              kan ik er een nieuwe hendel in doen met cruise control er op en werkt het dan of moet dat ook in de computer ingesteld worden?

dappie
              Deelnemer

spike78, gebruik ff de zoek functie, er is veel van te vinden, maar hij hoeft niet in gesteld
                te worden in je comp, als jou vec voor berijd is het plug & play,
                google maar :cruise control vectra b
                de foto,s staan er bij.

bluedevil

bij de vectra diesels is die alvast voorbereid en hoeft er geen computer aan te pas komen enkel de hendel erin en het werkt (wel de aansluiting niet vergeten bovenaan de stuurkolom die bij de diesels voorbereid zit)

Ik dacht bij de benzine motoren dat het een andere zaak was dat deze niet allemaal voorbereid zijn op cruise control.
                  Maar eigenlijk kan je het makkelijk weten effe de behuizing van de stuurkolom eraf halen en normaal zou daar een stekker moeten zitten die niet aangesloten is bovenaan. dacht een 2 of 4 draads als je wil kan ik wel even kijken voor een foto morgen van die stekker.

Greets blue

wim-v6
                  Deelnemer

Veel X motoren zijn voorbekabeld, maar hebben een Servomotor nodig, veel Z motoren zijn niet voorbereid, maar mocht ie voorbereid zijn, dan moet je vaak programmeren,

bij de X20XEV moet je dus wel een servomotor plaatsen wil je CC werkend krijgen.

de 2.0 16V Di en DTi diesel en 2.2 DTi diesel, zijn vaak wel voorbekabeld.

Willem

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.