Vraag over xenonverlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Vraag over xenonverlichting

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18286165
    bart-gsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2012

      als het goed is hebben die ringen 2 aparte losse draden die je dus zelf aan moet sluiten op je stadslicht .. zeg ik erbij als het goed is… want ik ken die koplamp verder niet.. bij de angle eyes van me corsatje waren het losse draden die ik zelf aan me stads verlichting moest knijpen

      #18286166
      AstraG66
        Lid sinds:
        31 May 2015

        Heren thanks ben stuk wijzer geworde alleen heb tot heden geen tijd gehad om het voor elkaar te maken, wat ik wel zag was dat er geen eens een kabel doorgaaat naar mijn angel eyes (ring) maar heb wel 1 draad los hangen… trouwns iemand die woont in overijssel?

        Trouwens ik heb een h1 fitting..

        #18286167
        swebbie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 June 2015

          Aftermarket is meestal H1, idd kit halen van een eigen merk heb je voor 60eu een goede set
          Bij mij past de stekker direct op de ballast, 2extra draden zitten bij de lamp in maar deze kan je weg halen. Kijk even of de balasten niet storen op je auto, al verschillenden ingebouwd met relais, omdat de radio stoorde of er lampjes (airbag, motorstoring enz) gingen branden bij aanzetten van de lampen

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.