Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › vraag over vlotter van rekord e(iemand? )
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 oktober 2010 om 21:50 #17226757
ik heb even de volgende vraag,ik ben de rekord om aan het bouwen naar inspuiting ,nou ben ik me de tank aan het bekijken voor een oplossing voor de retour en nou zie ik aan de vlotter waar de aanvoer aanzit eronder een afgedopte slang zitten ,nou weet ik niet zeker maar misschien weten jullie het waar zit de retour bij een rekord 2 liter e ?? ook te samen aan de vlotter dus aanvoer en retoer,en wat zit dan boven en wat onder van aanvoer en retour bedankt voor jullie reaktie’s alvast:D
7 oktober 2010 om 08:14 #17738803iemand een idee over de vlotter?? of een voorbeeld misschien??
7 oktober 2010 om 10:39 #17738804ik heb dat ooit ook eens gedaan, gewoon de vloter omgebouwd, gat geboord, en kopperleiding in gesoldeerd, heeft altijd goed gewerkt, ik had er 10 mm gasleiding voor gebruikt dacht ik
7 oktober 2010 om 12:42 #17738805dank je voor de reaktie,wat ik zo dus nu gezien heb heb ik dus idd een dubbele aansluiting op de vlotter maar de stomme vraag is zit normaal de aanvoer niet onder?? en de retour boven of ben ik me nu aan het vergissen of maakt het in principe geen hol uit:D
10 oktober 2010 om 03:49 #17738806hallo Piet, heb de tank van mijn Monza open geflexd…dan krijg je misschien een idee…
der zal wel niet veel verschil in zitten…wat betreft benzinetank…:hmmzlinks onder komt de retourleiding de tank weer in…
iets dichterbij…in het ‘bakje’ wordt de benzine aangezogen, door de benzinepomp…:thumbup
11 oktober 2010 om 09:59 #17738807dank je wel voor de foto’s en de reaktie’ ,wel vraag is die retour een vaste leiding die aan jouw tank vastzit??of zit deze aan de vlotter mee vast??:D
11 oktober 2010 om 12:35 #17738808origineel gepost door piet
dank je wel voor de foto’s en de reaktie’ ,wel vraag is die retour een vaste leiding die aan de tank vastzit??of zit deze aan de vlotter mee vast??:Dde vlotter heeft maar 1 aansluiting de retour zit aan de tank vast
11 oktober 2010 om 14:14 #17738809origineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door piet
dank je wel voor de foto’s en de reaktie’ ,wel vraag is die retour een vaste leiding die aan de tank vastzit??of zit deze aan de vlotter mee vast??:Dde vlotter heeft maar 1 aansluiting de retour zit aan de tank vast
dan ben ik even tegenstrijdig in normale gevallen wel dat wist ik al lang maar waar het zich om gaat is ik heb een vlotter met een dubbele aansluiting zoals in het hoofdtopic gevraagd ,misschien dat het bij rekord toch anders is ,de vraag was dus of iemand bekend is met de dubbele aansluiting en wie er meer over weet over deze aansluiting oftewel of ik daar de retour op kan zetten ivm het geen retour hebben op dit moment.
11 oktober 2010 om 16:43 #17738810Haal de vlotter er even uit dan kan je kijken of je er een slang aan kan maken,
kan je ook gelijk kijken wat de aanvoer en retour moet worden.;)11 oktober 2010 om 18:05 #17738811origineel gepost door noci
Haal de vlotter er even uit dan kan je kijken of je er een slang aan kan maken,
kan je ook gelijk kijken wat de aanvoer en retour moet worden.;)als de tank niet bomvol zat had ik dat allang gedaan;) maar en geen opvangbak ervoor plus ongelukkig zooi is dat ik geen put meer heb dus onder de auto liggen is al een heel geklooi ,plus de stank ik heb enorme zeikerds van buren die voor het minste geringste helaas de mileupolitie bellen de zieligerds ,kijk als ik het nou weet via hier kan en hoef ik maar snel de afgedopte leiding eraf te trekken en de andere er meteen op duwen,maar als ie eenmal eraf is kan hij er niet meer terug op omdat het een sort plastic afdoping is en zal breken
11 oktober 2010 om 23:05 #17738812mijn vlotter ziet er zo uit…alleen een aanzuigbuis en de aansluitingen voor de vlotter…
12 oktober 2010 om 09:22 #17738813dank je voor de foto,hier heb ik wat aan:D nu de vraag alleen nog waarom ik er een dubbele aansluiting dan op heb zitten ??:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.