Vraag over verwijderen van inspectie melding

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Vraag over verwijderen van inspectie melding

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Famempeters

Ik ben Bezig een Zafira aan te kopen 16-16v 2004 ik heb een bod gedaan wat waarschijnlijk wel door zal gaan is bekende auto uit familie dus dat zit wel goed .

nu mijn vraag hoe haal ik de inspectie melding weg ik weet uit het Astra g gedoe van me dochter iets met een sleutel en ??????

dus lijkt me simpel vraagje voor de kenners ,ook is de code uit de radio cdr 500 en die is dus stil ????? wat is daar mee te doen ????

alvast bedankt Bert

bandido
      Deelnemer

Als ik goed heb:
        1. Van contact af
        2. Knop van km dagteller ingedrukt houden en zo houden.
        3. Contact aan en de knop nog zolang inhouden tot —- in display te zien is.
        Dit zou het moeten zijn :D

midnight black
        Deelnemer

Inderdaad wat Bandido zegt. De cdr 500 heeft een code nodig om weer te spelen, als de radio origineel af fabriek is dan zou die op de carpass moeten staan die bij de auto hoort te zitten, anders willen ze de code ook nog wel eens op het instructieboekje van de radio zetten.

nova….
          Deelnemer

Als die origineel in de auto zat, is de code via de dealer op te vragen.., kost meestal een paar euro s soms ook gratis ligt aan de dealer..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.