Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › vraag over stoelen corsa c ,tigra b
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 februari 2014 om 17:13 #17264203
Beste Opel liefhebbers,
Vandaag heb ik me ingelogd op dit mooie forum en stel ik me even voor: Ik ben erik 26jaar en ik rij een opel corsa c bj 2003 elegance uitvoering.
Ik heb namelijk een vraag en ik weet niet of jullie daar zo 1.2.3 een antwoord op hebben maar dat zie ik dan wel, de vraag is : ik heb een corsa c met eigenlijk rot bekleding waar de haren in vast gaat zitten van de kat en zo nu zit ik te denken om lederen stoelen te kopen van een tigra b voor mijn corsa c, nu is de vraag natuurlijk past dat? , mijn huidige stoelen van de corsa zijn aan de zijkant wel voorzien van airbags, ik heb de stoelen gezien van de tigra b zo op het oog moet het kunnen alleen heb ik wel de knop waar je de stoel mee voorover klapt wel aan de binnekant zitten inplaats van de buitenkant , iemand enige ervaring hiermee? ik ben van plan als het lukt deze stoelen te kopen en dan de achterbank laten bekleden en de deurpanelen zelf te bekleden wel uiteraard met het zelfde leer. alvast bedankt mensen voor de reacties en ik ga nu eff kijken of ik iemand anders nog kan helpen op dit forum. met vriendelijke groet, erik
19 februari 2014 om 23:46 #18218958Denk dat je heel je stoelframe mket verbouwen,kan je btr niet deze set wat je nu hebt laten bekleden?
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk
20 februari 2014 om 08:04 #18218959@ivartje wrote:
Denk dat je heel je stoelframe mket verbouwen,kan je btr niet deze set wat je nu hebt laten bekleden?
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk
Bedankt voor de reactie, nee dacht dat het wel kon want tigra a is op de corsa b gebasseerd van binnen en ik dacht de tigra b op de corsa c. aan de ene kant zat ik daar wel aan te denken maar mijn vader heeft een corsa c bj 2005 (2 jaar jonger dan die van mij) maar daar zitten de stoelen een stuk comfortabeler , vandaar dacht ik misschien kan ik die van een tigra b omzetten op de corsa c , dan hoef ik alleen de achterbank laten bekleden en de zijpanelen, ik had 2 opeldealers gebeld de 1 zijkant dat lukt niet en de ander zei dat het wel lukte omdat de alles gebasseerd was op de corsa c omdat het dan goedkoper is omdat te laten bouwen zei die maja wat is juist ? vandaar dat ik het vroeg maar ieniedergeval bedankt , als iemand anders het weet graag een reactie, mvg erik
20 februari 2014 om 09:11 #18218960opels zijn net lego
als de tigra op de zelfde bodem is gebouwd is dans groot dat de stoelen passen.
pak een cm meet de bevestiging van je eigen auto en kijk hoe die er uit zien.
zoek een handelaar waar een tigra staat en doe het zelfde.
of als iemand stoelen aanbied vraag de afmetingen van de bevestigingen.20 februari 2014 om 16:29 #18218961@theunm wrote:
opels zijn net lego
of als iemand stoelen aanbied vraag de afmetingen van de bevestigingen.bedankt voor je reactie theunm, ik dacht het haast ook wel maar daar is maar 1 manier om achter te komen dan moet ik ze gewoon opmeten inderdaad of gewoon de stoelen kopen en dan kijken, de af komen doe ik op mp toch wel dacht ik als ze niet passen, Ik had vandaag een prijsopgave gevraagd om alles te bekleden met leer , en de prijs is 1895,00 euro voor zwart leer. Ik vind het genoeg moet ik zeggen als je een paar honderd erbij doet kan ik net zogoed een andere opel model kopen waar leer er al inzit :) . maar mocht ik het weten of ze passen dan horen jullie het nog wel, dat is misschien voor de ander ook wel handig mochten ze ook bijvoorbeeld tigra b stoelen erin willen hebben .
mvg
20 februari 2014 om 16:38 #18218962@Elegance rider wrote:
@theunm wrote:
opels zijn net lego
of als iemand stoelen aanbied vraag de afmetingen van de bevestigingen.bedankt voor je reactie theunm, ik dacht het haast ook wel maar daar is maar 1 manier om achter te komen dan moet ik ze gewoon opmeten inderdaad of gewoon de stoelen kopen en dan kijken, de af komen doe ik op mp toch wel dacht ik als ze niet passen, Ik had vandaag een prijsopgave gevraagd om alles te bekleden met leer , en de prijs is 1895,00 euro voor zwart leer. Ik vind het genoeg moet ik zeggen als je een paar honderd erbij doet kan ik net zogoed een andere opel model kopen waar leer er al inzit :) . maar mocht ik het weten of ze passen dan horen jullie het nog wel, dat is misschien voor de ander ook wel handig mochten ze ook bijvoorbeeld tigra b stoelen erin willen hebben .
mvg
zo duur jo :shock: heb wel eens andere prijzen voorbij horen komen van rond de 800 euro….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.