vraag over Opcom 1.7 V5

Forumindex Forums Modellen Astra vraag over Opcom 1.7 V5

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    studiobree
    Deelnemer

goede dag jongens

ik heb een vraag ik heb een astra j 1300 cc :help: diezel van 2011

en mijn vraag is schijnt dat je de boordcomputer kunt aktieveren want ik merk dat er veel niet zichtbaar is

en nu is mijn vraag met welke opcom kan ik er in komen dat ik die funkties wel kan open zetten

ik heb wel deze gevonden Op-com Opcom 1.7 V5 Echte MCU

het gaat hier om de v5 met pic18f458-i/pt mcu chip, en 1.7 Software. Opcom (op-com) is een pc-gebaseerd diagnostisch programma voor opel en saab gm en ondersteunt can-bus. Het ondersteunt bijna alle opel modellen, zelfs de nieuwe modellen met can-bus, zoals vectra-c, astra-h, zafira-b. Het programma leest en wist foutcodes, laat uitgebreide live data zien, voert actuator testen uit, kan sleutels en verscheidene computers inleren/programmeren en meer… Het programma geeft u toegang tot een groot aantal verschillende control units, zoals moter, automatische transmissie, abs, airbag, moterkoeling module, instrumenten cluster, electronische climate control, body control unit en nog meer andere stuurapparaten.

De interface gaat via usb, waardoor het zeer gebruiksvriendelijk werkt en te gebruiken is op praktisch elk computersysteem. Tevens is een usb-verbinding nodig om de enorme snelheid waarmee can-bus communiseert (500kbps) te handelen. Met op-com kunt u sleutels inleren op het startonderbrekingssysteem, afstandsbediening inleren op de centrale vergrending of alarm. U kunt tevens de volgende dingen resetten of programmeren met betrekking tot de startonderbreking : : ecm, bcm, ipc. U heeft dan wel de security code nodig die te vinden is op de car pass van uw auto.

Verder kunt u de service interval restten en programmeren van uw astra-g, zafira, corsa-c, meriva of tigra-b. U kunt tenslotte sab6, en sab8 airbags programmeren met de software. – Motor – automatische versnellingsbak – abs – airbag – instrumentengroep – elektronisch geregelde airco – esp – etc, etc. Werkt met de volgende protocollen: pin6-pin14 pin3-pin11 pin1 hscan – dual-wire, high speed can-bus, 500 kbps mscan – dual-wire, medium speed can-bus, 95 kbps swcan – single-wire, low speed can-bus, 33.3 Kbps

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.