vraag over lpg en kabelboom

Forumindex Forums Modellen Corsa vraag over lpg en kabelboom

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    sander1337

Hallo allemaal,

Ik heb een CorsaB uit 1994 met een 1.2 8v.

op het moment zijn mijn lagerschalen eruit gelopen en is mijn krukas zwaar ingesleten.

Dus ik wil er een nieuw motorblok inhangen.
      Ik heb een beetje zitten kijken. een 1.6 blok lijkt mij wel leuk maar ik wou vragen of iemand weet of dat wel mogelijk is omdat ik een LPG tank erin heb liggen.

Ook wou ik vragen of iemand weet of ik als ik een 1.6 blok neem de kabelboom moet vervangen?? ik heb nu een X12sz erin liggen.

Alvast Bedankt,
      Sander

OrangeArrow

kabelboom is afhankelijk van welke 1.6 je gaat gebruiken, en dan nog weet ik niet zeker of het past.. maar kabelboom om gooien stelt niks voor! Lpg kan ook op een 1600, maar die zal (afhankelijk van het lpg systeem) ook afgesteld moeten worden op deze ‘grotere’ motor…

sander1337

ok bedankt voor de info, Dat de gas instalatie opnieuw afgesteld moet worden was ik al van op de hoogte maar ik wist niet of het met een 1600 gewoon hetzelfde is, nogmaals bedankt

corsaracer
          Deelnemer

je hebt de kabelboom en ecu van de motor nodig die je erin wil leggen anders gaat het echt niet werken….

wim-v6
            Deelnemer

Kabelboom en computer van de C12NZ en C14NZ zijn gelijk, die van de C16NZ is anders..

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.