Goedemorgen
Ben hier voor het eerst,we hebben gister een meriva uit 2005 gekocht.
Zijn er helemaal blij mee tot nu toe,hoop dat dat ook zo blijft.
In onze vorige auto hadden wij geen airco en nu climate control. Heb de gebruiksaanwijzing al gelezen en dealer ook wat uitgelegd maar kom er niethelemaal uit.
Eco mode zichtbaar betekent dat airco dat er geen luchtkoeling is maar wel gewoon temp kunt regelen met linker draaiknop en via rechter draaiknop ventilatie kunt regelen.toch?
Maar als ik mijn rechterdraaiknop helemaal naar links draai en er staat nog een streepje en draai nog tikje verder gaat display op uit. Klopt dat?
Als ik auto knop ingedrukt heb en druk er weer op verdwijnt auto niet,hoe krijg je dat uit.
En er word zoveel verschillende gezegd over hoe vaak hij min aan moet om hem goed te houden. Dealer zegt min 1x per maand 15 min. Wat is jullie ervaring? Hebben jullie airco altijd aan?ik dacht dat airco aan altijd alleen maar koelen is. Scheelt het nou echt zoveel brandstof?
Mischien allemaal beetje domme vragen maar vond het gewoon beetje raar dat display uit gaat bij uitdraaien ventilatie knop. Was al bang dat er iets kapot was.
Hoop dat iemand hiermee kan helpen
Alvast bedankt