Forumindex › Forums › Overige › Wassen, Poetsen en Detailing › Vraag over de Pops-a-Dent auto uitdeukset van marktplaats
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 juni 2013 om 06:49 #17258522
Vanaf vandaag in de aanbieding bij marktplaats
”Verwijder zelf deuken op professionele en eenvoudige wijze met deze Pops-a-Dent auto uitdeukset”
maar nu is de vraag, wie heeft er ervaring mee?
en werkt het wel zo goed als beschreven op marktplaats.ik zit namelijk met 2 kleine deukjes in de deuren die eral inzaten toen ik de auto een maand of 2 geleden kocht,
zo jammer.op een ander betaal ik 100 euro per deukje, maar dat geld kan ik momenteel wel anders gebruiken.
wat denken jullie ervan ?
b.v.d,
mvg. ruud
=======================================================
Voordelen
In drie simpele stappen uw auto deukvrij!
Verwijder alle oppervlakkige deuken met deze auto uitdeukset
Wordt ook gebruikt door professionals
Beschadigt uw auto niet
Voorwaarden
Bij de aankoop van dit product dient u een afleveradres op te geven. Het product wordt rechtstreeks op dit adres afgeleverd
Exclusief € 5,95 verzend- en afhandelingskosten per bestelling
Levertijd: 10 werkdagen
Meer informatieEen deuk in uw auto is altijd vervelend. Onprettig omdat u nét dat paaltje over het hoofd zag, maar nog vervelender door de hier uit voortkomende kosten bij de garage voor het uitdeuken. Het uitdeuken van uw auto loopt al gauw in de papieren.
Deukvrij in een handomdraai
Met deze Pops-a-Dent auto uitdeukset deukt u zelf uw auto uit. Deze uit Amerika overgewaaide uitdeukmethode wordt gebruikt door professionele auto-experts. In drie eenvoudige stappen is de deuk uit uw auto verwijderd. Plaats lijm op de pad, plaats hem op de deuk, plaats het handvat op de deuk, draaien tot de pad losspringt en weg is de deuk!Bespaar vele euro’s
Betaal niet langer teveel aan dure uitdeukbeurten bij de garage, maar ga zelf aan de slag. Met deze auto uitdeukset is het kinderlijk eenvoudig om zelf de deuk te verwijderen. Deze set is geschikt voor het uitdeuken van meerdere deuken en kost met deze Marktplaats Aanbieding slechts € 14,95.De Pops-a-Dent auto uitdeukset bestaat uit:
• Elektrisch lijmpistool
• 2 lijmstiften
• Pops-a-Dent handvat
• Schroef
• 3 pads van verschillende grootte
• Potlood om de lijmresten te verwijderen
• GebruiksaanwijzingBestel nu!
• Klik op de Bestel nu!-knop om de tegoedbon voor de Pops-a-Dent set aan te schaffen
• Vul uw adresgegevens in op de bestelpagina. Uw bestelling wordt naar dit adres gestuurd
• U ontvangt de tegoedbon op pdf-formaat per e-mail. U hoeft niets meer te doen met deze tegoedbon13 juni 2013 om 07:12 #18152372als ik dit lees doe ik het echt in zon tellsell stem…
13 juni 2013 om 10:50 #18152373Zoek gewoon iemand die handig is met deukjes drukken. Heb je voor 100 vaak al wel de meeste deukjes eruit
13 juni 2013 om 10:56 #18152374@dion87 wrote:
als ik dit lees doe ik het echt in zon tellsell stem…
Da’s toevallig, dat deed ik ook!
Ziet er allemaal leuk uit, maar ik vrees dat het in de praktijk tegenvalt. Net als die speciale stift om krassen op te vullen. Binnen 5 seconden is de stift al hard, kun je ‘m al weggooien…. :jerryEDIT: trek je geen stukken lak mee met de lijm? Voor 15 euro kun je eigenlijk niet sukkelen. Stel dat het werkt? :???:
13 juni 2013 om 11:36 #18152375@racingbones wrote:
@dion87 wrote:
als ik dit lees doe ik het echt in zon tellsell stem…
Da’s toevallig, dat deed ik ook!
zoiets dus :P
[youtube:2pkkxxof]http://www.youtube.com/watch?v=kTTLkLnXwHk[/youtube:2pkkxxof]
13 juni 2013 om 12:08 #18152376Hahaha
13 juni 2013 om 13:49 #18152377Da’s ‘n goeie!
Weet je wat nu wel sterk is? Mijn vrouw was bij de Action geweest, en ze heeft voor mij een Scratch repair pen meegenomen! €0.99 euro, inclusief extra stift. Die zal ik wel nodig hebben… :jerry
Ik ga het wel proberen op een onopvallende plaats, mocht het iets zijn dan zal ik een Tell Sell reclame ervan maken!
13 juni 2013 om 14:33 #18152378@racingbones wrote:
Da’s ‘n goeie!
Weet je wat nu wel sterk is? Mijn vrouw was bij de Action geweest, en ze heeft voor mij een Scratch repair pen meegenomen! €0.99 euro, inclusief extra stift. Die zal ik wel nodig hebben… :jerry
Ik ga het wel proberen op een onopvallende plaats, mocht het iets zijn dan zal ik een Tell Sell reclame ervan maken!
ben benieuwd, 1 of andere dwaas heeft weer eens een ”ondiepe” kras erop gezet,
om gek van te worden, kan beter stroom op mijn auto zetten of een dik alarm wat met windkracht 3 afgaat:angel
13 juni 2013 om 14:55 #18152379Daar baal ik altijd zo van, als mensen een kras op je auto zetten. Het liefst parkeer ik mijn auto niet op straat. Meestal zet ik de auto op eigen terrein.
Maar het gebeurt wel vaker begrijp ik? In welk deel van de Reeshof woon je? Ik zelf woon in de B-buurt, en ik moet zeggen, hier valt het heel erg mee. Eigenlijk nog nooit iets meegemaakt.
13 juni 2013 om 15:47 #18152380O-buurt
13 juni 2013 om 17:41 #18152381Het is nu wel droog buiten, maar volgens de verpakking moet het 48 uur drogen in de zon. Ik wacht nog even met het gebruiken van mijn “wonderstift” !
O -buurt, niet ver van mijn ouders. Gebeurt het uit jaloezie, of per ongeluk? Als de stift werkt wil ik ‘m wel eens komen demonstreren. :)
13 juni 2013 om 18:19 #18152382zie hier wat revieuws over dit geweldige produkt!
[youtube:1qdonqxi]http://www.youtube.com/watch?v=00f5aKOja9w[/youtube:1qdonqxi]o nee, sorry was weer Fransje van sell tell..
disdegoeie:
https://www.youtube.com/results?search_query=pops+a+dent&oq=pops+a+&gs_l=youtube.1.0.0l10.3482.5927.0.8112.7.7.0.0.0.0.87.369.7.7.0…0.0…1ac.1.11.youtube.w4joy1BKlfw” onclick=”window.open(this.href);return false;klein jubileum..200ste post :D
13 juni 2013 om 19:34 #18152383NB heb 1 deukje met vouw, en 2 kleine deukjes eruit laten halen voor 75 euro bij onze Zafira (begin september 2012 een paar weken na aanschaf)
de grootse had een deukje met vouw in de achterklep en die koste 50, toen zei ik er zitten op het linkerachterportier en rechterachterscherm nog 2 kleine putjes/deukjes..koste ook 50 euro..ik zeg doe dan alleen die rechts achter maar (meest opvallende door spiegeling) als het kan voor 75 euro want meer had ik niet bij me. of ik moet even naar de flappentap dan kan je ze allebei doen.
Maar we zaten gezellig te buurten, hij doet dit ook voor gerenomeerde dealers en autobedrijven en ik had zelf de binnenbekleding van de achterklep verwijderd om tijd te besparen, toen de klep en rechts achter gedaan waren (hij verwijderde benzineklepje), pakte hij het portier (putje) ook nog even mee (in 5 minuten) omdat hij nog tijd over had tot de volgende afspraak en als ik geld zou gaan halen hij geen tijd meer had. alles klaar in 45 minuten en een bak koffie!Perfect werk en indien nodig ga ik er meteen weer naar toe!,
aan het einde van de a58 Eindhoven binnenrijden bij de Kennedylaan! voor 75 euro zal het wel gefixt zijn denk ik.
Hier een link naar zijn gegevens: http://www.autogarage.nl/bedrijf/28467/pdr-eindhoven-uitdeuken-zonder-spuiten-5629kh-eindhoven/” onclick=”window.open(this.href);return false;13 juni 2013 om 20:49 #18152384@Family man wrote:
NB heb 1 deukje met vouw, en 2 kleine deukjes eruit laten halen voor 75 euro bij onze Zafira (begin september 2012 een paar weken na aanschaf)
de grootse had een deukje met vouw in de achterklep en die koste 50, toen zei ik er zitten op het linkerachterportier en rechterachterscherm nog 2 kleine putjes/deukjes..koste ook 50 euro..ik zeg doe dan alleen die rechts achter maar (meest opvallende door spiegeling) als het kan voor 75 euro want meer had ik niet bij me. of ik moet even naar de flappentap dan kan je ze allebei doen.
Maar we zaten gezellig te buurten, hij doet dit ook voor gerenomeerde dealers en autobedrijven en ik had zelf de binnenbekleding van de achterklep verwijderd om tijd te besparen, toen de klep en rechts achter gedaan waren (hij verwijderde benzineklepje), pakte hij het portier (putje) ook nog even mee (in 5 minuten) omdat hij nog tijd over had tot de volgende afspraak en als ik geld zou gaan halen hij geen tijd meer had. alles klaar in 45 minuten en een bak koffie!Perfect werk en indien nodig ga ik er meteen weer naar toe!,
aan het einde van de a58 Eindhoven binnenrijden bij de Kennedylaan! voor 75 euro zal het wel gefixt zijn denk ik.
Hier een link naar zijn gegevens: http://www.autogarage.nl/bedrijf/28467/pdr-eindhoven-uitdeuken-zonder-spuiten-5629kh-eindhoven/” onclick=”window.open(this.href);return false;tnx :wors , is vanuit tilburg te doen
ik ga er is naar kijken -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.