Vraag over dasch bord ??tid ??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vraag over dasch bord ??tid ??

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Famempeters

Wie weet hoe dit zit ik heb nu de 2e TID ??zo heet dat geloof ik er in zitten waar de tempen de radio op weergegeven worden bij de b1 .

echter ben ik nu weer cijfers en letters kwijt .en we hebben 2 de zelfde vectra,s met het zelfde gedoe

is zo,n ding zelf te repareren en hoe????????

of wie heeft er een liggen die goed is , op de sloop hier is niks te vinden .

aanbieding svp 2u2.

bert x16xel bjr 1998 type 1

sw_reijnders
      Deelnemer

Hoi bert,

pixels die uitvallen is een standaard kwaaltje inderdaad.
        ze zijn zelf wel te repareren geloof ik . . . althans volgens mij zag ik op een engelse website een keer een how-to (lang lang geleden :hmmz)

je moet maar eens kijken op http://www.vvoc.com en http://www.vectra-sport.com
        en anders kosten TID’s geen drol op Ebay UK, dan denk ik dat de TECH bij de vod het duurst is om NL te programmeren.

wim-v6
        Deelnemer

Bert, je kan ook kijken of je volledige bekabeling voor MID hebt, is ook wel een leuk projecte weer haha..

Verbruiks computer in de X16XEL..

je leeslampjes waren al voorbereid, dus ik denk dat je een redelijk complete draadboom hebt in je vectra-B..

Willem

Famempeters

Dat jij dat nog weet van die lees lampjes ???ik zit te denken van waar heeft ie het over ,,maar het is er weer dat ding in het plafond met die twee zij lichtjes wat bij jou uit de voorraad /service combo kwam.

ik weet het niet Wim het is een diamont uitvoering ????ook de stuurbediening zit er in ???dus of er een mid in kan ???? ik heb zo,n lange platte gele stekker met dat zwarte lipje.

maar anders kom jij er wel is een tegen op de sloop (goed) of als je er komt kijk is voor me svp ,,en tegen betalng he ,,ook al zijn het zak producten !!
            wat ik ook zoek is wat van die rubber slangetjes waar die pvc vacuum slangetjes op de wagen zitten .hier staat alleen een verrotte diesel hatschback op de sloop.

bert

wim-v6
            Deelnemer

die gele stekker is gebruikt voor zowel de TID als MID..

je kan kijken of je stekker achter je stuurkapje er licht om aan de ruitenwisserhendel te klikken (BC knoppen zitten op de ruitenwisser hendel).

dan in de motorruimte wat sensoren omlijden.

remblok sensoren plaatsen

en klaar is klara..

zo had ik het laatst in een Vectra-B gemaakt dacht een 1.8 16V

Was ook voorbereid..

en ja, geheugentje he haha…..

dat dat ook weer in die combo terecht was gekomen en hoe, dat weet ik ook niet meer…

liet m toen zien, toen voreg jij, zal dat niet voorbereid zijn??

ik zo we gaan kijken en als het zo is, bouwen we m gelijk in…

en inderdaad, was voorbereid..

willem

wim-v6
              Deelnemer

ik heb mijn MID bij OPDAM gehaald in Valkenburg Z-H

kostte toen 25 euri met garantie

Willem

Famempeters

ja Wim geheugen is goed .

wij hebben hier de andere Obdam die in Zwaanshoek net om de hoek hier alleen heeft die geen Vectra staan eigelijk bijna nooit heb wel laatst gevraagd naar airco pomp dat doet hij netjes en met garrantie voor in het voorjaar..,maar komt van de andere vestiging af .

he kom jij daar nog eens heb helemaal geen haast kijk jij dan voor mij svp doe ik verder niks .. heb jij een neem ik hem over??

wim-v6
                  Deelnemer

Hij heeft (had) in Valkenburg die MID’d gewoon op de plank liggen…

Willem

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.