vraag over boardcomputer

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila vraag over boardcomputer

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    eritas

hallo, ik heb een opel meriva 1.3 cosmo cdti uit 2007 aangeschaft, maar mijn vraag is nu of hier een boardcomputer in zit.
      Als ik op bc druk krijg ik alleen de timer te zien.
      graag wat info. bvd Eritas

midnight black
      Deelnemer

Ald je een stengel met bc knopje hebt mag je ervan uitgaan dat er een bc inzit en dus bovenin dash een mid (multi info display) zit ipv standaard tid (tijd info display) Volgensmij is Cosmo altijd met bc geleverd. Als je vaker achter elkaar op bc knopje drukt dan zouden de verschillend functies langs moeten komen.

wim-v6
        Deelnemer

@ Midnight Black:

– De Meriva heeft geen knoppen op de stengel meer, de bediening van de BC (indien aanwezig) zit in de Radio verwerkt..

– De aanwezigheid van het knopje BC zegt niks over de werkelijk aanwezigheid van de BC..

Als ik bij de Vivaro op het BC knopje druk krijg ik dit in het Scherm: NO FUNCTION

Willem

eritas

hallo, ik heb diversen malen op de bc knop gedrukt, maar geen resultaat.
            kan het ook te maken hebben met de installatie van de cd-30 mp3 radio waar de boardcomputer in zit?
            Dit las ik namelijk op het forum. Hiervoor heb je een cd nodig zegt men.

wim-v6
            Deelnemer

Als er origineel BC in de auto zou zitten, moet dit via de opel dealer te programeren zijn heb ik begrepen..

Willem

midnight black
              Deelnemer

@ willem: heb je gelijk in, bij ons pap zijn Antara zit ook zo’n loze bc knop, maar je kunt toch wel aan het display zien wat er in zit?

wim-v6
                Deelnemer

Ook niet, een Vivaro met Grafisch / Kleurenscherm heeft ook niet altijd een BC..

Willem

eritas

zojuist bij de opeldealer geweest, mijn meriva heeft geen bc maar het was destijds wel optioneel.
                    En voor 350 euro hoef ik uiteindelijk niet te weten wanneer ik tank en hoeveel mijn verbruik is…. kortom gen bc en die gaat er niet komen.
                    iedereen bedankt voor de reacties :thumbup

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.