Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › Vraag over achter zij ruitjes
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2014 om 19:35 #17264533
Kan iemand vertellen/uitleggen hoe de achterste zij raampjes vast zitten ,volgens mij niet zo in een rubber ,, ik vermoed net als de 2 voor raampjes met een rubber en schroefjes ??????
hoort dit zo los te zitten beide kanten Zafira A 20047 maart 2014 om 06:57 #18222465Weet nu echt niemand hoe die ramen vast zitten ???? geen mens met schade werk ervaring ???
16 maart 2014 om 15:43 #18222466Het verbaasd mij dat er zoveel technische kennis in huis ie en niemand mij kan vertellen hoe deze raampjes vast zitten , das ga ik maar de bekleding van de stijlen afhalen om zelf te kijken hoe dit vast zit .
wat heb ik verder gedaan dag rij verlichting gemonteerd en volgens de wetgeving !!! dit ook vandaag bij de Opel Sintra ven een vriend gedaan de zo genaamde Audi look staat leuk .
verder vandaag voor de 2e keer nu voor Garantie me linker koplamp vervangen vanwege condens . hoop dat het nu over is .
maar zit met dat rot raam hoe zit dat vast ????? ik heb het gevoel dat het er straks uit valt . ??? net als het voor drie hoek ruitje los van de schroefjes .STOM
systeem17 maart 2014 om 21:08 #18222467Ja dit zit idd geschroefd.
Ik vind dit overigens een betere oplossing als lijmen.
18 maart 2014 om 19:48 #18222468Dan moet ik dus is ff kijken of bij een raam aan de onderzijde niet zo,n moertje weg is of iets dergelijks het lijkt mij losser te zitten als aan de andere kant ,
en ik heb al zo,n voor raampje in me handen gehad die viel er zo uit die stiftjes uit de vulkanisatie en bij Carglas zei men dat ik niet de eerste was ??dus of dit nou zo,n top systeem is en het ding is van 2004 en 50.000km vind het slordig ????
heb als beun veel meegemaakt en Opel man in hard en nieren maar dit ????ik vind het belachelijk .18 maart 2014 om 19:49 #18222469Famempeters wrote:Dan moet ik dus is ff kijken of bij een raam aan de onderzijde niet zo,n moertje weg is of iets dergelijks het lijkt mij losser te zitten als aan de andere kant ,en ik heb al zo,n voor raampje in me handen gehad die viel er zo uit die stiftjes uit de vulkanisatie en bij Carglas zei men dat ik niet de eerste was ??dus of dit nou zo,n top systeem is en het ding is van 2004 en 50.000km vind het slordig ????
heb als beun veel meegemaakt en Opel man in hard en nieren maar dit ????ik vind het belachelijk krijg het idee als je tijdens het rijden een raam open zou doen dat hij dat raam er uit drukt ???????19 maart 2014 om 08:30 #18222470vandaag even gekeken maar inderdaad ik kan als ik me dubbelvouw net bij het eerste schroefje komen met de hand en voel dat het moertje verder aan gedraaid zou kunnen worden zo zullen er op dat raampje misschien wel meer zijn .
hoe kom ik daar netjes bij ???? ja panelen weg halen maar hoe zitten die boven panelen vast en Air back die daar zit kan ik het paneel als de gordel bouten los zijn er zo aftrekken ??????? met beleid ???? onder heb ik gezien die zit mat wat tork schroeven .
graag hier op een antwoord .
Bert
19 maart 2014 om 21:38 #18222471Dat weet ik zo ff niet moet ik morgen bij mijn eigen auto even kijken!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.