[VRAAG] Opel astra h Diesel injector/verstuivers reviseren

Forumindex Forums Modellen Astra [VRAAG] Opel astra h Diesel injector/verstuivers reviseren

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    mr.niceguy.89

Hallo allemaal,

Mijn Opel Astra H CDTI 1.9 150PK Sport start laatste tijd moeilijk op (in de ochtend). EGR kleppen heb ik gisteren schoongemaakt. Daar ligt het probleem niet. Zodra hij start in de ochtend komt er ook klein beetje vieze rook uit. Het ruikt naar verbrand iets.

Om deze redenen wil ik de injectors/verstuivers laten reviseren. Alleen de meeste vragen 150 per injector voor. Dat is gelijk aan een nieuwe kopen uit duitsland.

Weten jullie een goedkoop adresje ?

groetjes

Opeltje17
      Deelnemer

http://www.spaarnestad.nl/index.php/injectoren” onclick=”window.open(this.href);return false;

Met dit bedrijf hebben wij goede ervaringen prijzen zou ik niet weten zou je even contact met ze op moeten nemen.

Spacejam
        Deelnemer

150 p/stuk nieuw ga je niet redden

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Anoniem

Wou het ook eens kunnen zoeken in de gloeibougies. Werkt er 1 of meerdere niet goed meer dan start hij ook slecht bij koude start. En rookt dan ook zwart/donkere kleur

danny
            Deelnemer

http://mrinjectoruk.co.uk/Default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.