vraag luchtinlaat in kadett, eerste versnellings herkenning

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) vraag luchtinlaat in kadett, eerste versnellings herkenning

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210553
    EBkadett
      Lid sinds:
      22 April 2006

      ik heb een probleem met de lucht inlaat van de turbo die komt presies onder de aansluiting van de radiateur uit?

      ik heb dit nu op gelost door een inkeping in de aanzuig buis te maken.

      hieft iemant hier een betere oplossing voor?


      de eerste versnellings herkenning sensor zit toch als je voor de auto staat rechts onderaan de voorkant van de bak?

      ik heb hier geen stekker voor over maar wel 2 losse draden bruin en bruin-rood. horen deze 2 daar op?

      hoelang rijden julie meestal een blok met nieuwe lagers enz. in. de 1 zegt 500km de ander 5000km?

      #17498090
      kipracing
        Lid sinds:
        31 July 2005

        zo goed ik weet hoef je lagers niet in te rijden omdat er altijd een olie film tussen zit.

        #17498091
        NickGSI
          Lid sinds:
          6 January 2009

          moet je wel inrijden moeten gelijk matig inslijten

          #17498092
          gsi-maffia
            Lid sinds:
            15 December 2006

            andere radiateur gebruiken.. komt t veel beter uit.. c20let

            en ik rijd ze met nieuwe lagers ook altijd in.. want wat is nou 1000km?

            altijd beter

            en voor die draden zou ik ff in t schema kijken..

            #17498093
            NickGSI
              Lid sinds:
              6 January 2009

              idd gewoon 1000 a 1500 km aanhouden

              betekent niet dat je 1000 km 30 kmph hoeft te rijden. gewoon super goed warm rijden rustig optrekken verschillende toeren tallen rijden. bijv niet continu 3000 rpm blijven rijden gewoon een beetje spelen met het gas :P dat ie op verschillende toeren inslijt enz enz

              Na 1500 km even de olie vervangen plus filter, en je blokje is ingereden:thumbup

              #17498094
              EBkadett
                Lid sinds:
                22 April 2006

                bedankt voor de info.

                de draden waren van de 1e versnellings herkenning en zijn nu aangesloten met een zelfde stekker als van de achteruitrijschakellaar. die ik nog had liggen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.