vraag luchtinlaat in kadett, eerste versnellings herkenning

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) vraag luchtinlaat in kadett, eerste versnellings herkenning

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    EBkadett

ik heb een probleem met de lucht inlaat van de turbo die komt presies onder de aansluiting van de radiateur uit?

ik heb dit nu op gelost door een inkeping in de aanzuig buis te maken.

hieft iemant hier een betere oplossing voor?

de eerste versnellings herkenning sensor zit toch als je voor de auto staat rechts onderaan de voorkant van de bak?

ik heb hier geen stekker voor over maar wel 2 losse draden bruin en bruin-rood. horen deze 2 daar op?

hoelang rijden julie meestal een blok met nieuwe lagers enz. in. de 1 zegt 500km de ander 5000km?

kipracing

zo goed ik weet hoef je lagers niet in te rijden omdat er altijd een olie film tussen zit.

NickGSI

moet je wel inrijden moeten gelijk matig inslijten

gsi-maffia

andere radiateur gebruiken.. komt t veel beter uit.. c20let

en ik rijd ze met nieuwe lagers ook altijd in.. want wat is nou 1000km?

altijd beter

en voor die draden zou ik ff in t schema kijken..

NickGSI

idd gewoon 1000 a 1500 km aanhouden

betekent niet dat je 1000 km 30 kmph hoeft te rijden. gewoon super goed warm rijden rustig optrekken verschillende toeren tallen rijden. bijv niet continu 3000 rpm blijven rijden gewoon een beetje spelen met het gas :P dat ie op verschillende toeren inslijt enz enz

Na 1500 km even de olie vervangen plus filter, en je blokje is ingereden:thumbup

EBkadett

bedankt voor de info.

de draden waren van de 1e versnellings herkenning en zijn nu aangesloten met een zelfde stekker als van de achteruitrijschakellaar. die ik nog had liggen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.