Vraag Astra G op LPG/G3

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen Vraag Astra G op LPG/G3

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    shaief

Hallo

Ik heb een Opel Astra G op LPG/G3 en heb mijn gasverdeelhuis gereviseerd maar tijdens het rijden op lpg dan brandt er een lamp van de lpg schakelaar 1x en wat betekent dat?

Als ik de auto in de ochtend start dan start hij wat moeilijker op benzine uiteraard , sinds ik de gasverdeelhuis heb gereviseerd.

Moet de gasverdeler afgesteld worden?

PS.
      Ik heb opgemerkt als ik op gas rij en ik geef volle toeren dan gaat hij voorbij de roodgebied van de toerenteller en op benzine gaat dat niet.

Alleen op gas gaat het voorbij dat rood gebied de toerenteller voorheen niet.

wim-v6
      Deelnemer

Vreemd, daar een LPG G3 install gewoon samenwerkt met de Motorcomputer..

Willem

noci
        Deelnemer

Je gas installatie moet met een vacuum meter worden afgesteld, hoge en lage druk gedeelte ! Als het een “orginele “installatie is ( COLTEC )
          Ik weet niet wat voor installatie je hebt ?
          Bij sommige gas installatie’s word de begrenzer niet ingeschakeld en kan je dus blijven door toeren.
          Niet te veel doen is niet voor niets rood gekleurd, anders krijg je motorschade!!!!!!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.