Ik heb een vraag , ben bezig met de nokkenas sensor vervangen wat dus niet aanwezig was, het is die met die vierkante stekker, nou kan ik alleen maar die ovale krijgen, de mijne heeft dus 3 kabels en de ovale heeft 4 kabels, waar is die vierkante nokkenas sensor nog te krijgen, op de sloop is ook niks te vinden
Gewoon een originele halen bij de dealer let op het komt wel voor dat als je een imitatie sensor plaatst deze niet samen werkt met de bestaande elektronica.
en natuurlijk is voor een Vectra B nog een passende Nokkenas sensor te verkrijgen .
Ik was vandaag bij de dealer, en deze was niet meer te krijgen, alleen de ovale , en die koste al met stuk kabel erbij 200 euro , en dat willen we er niet aan uit geven, eigenlijk wil ik de kabel nog niet eens afknippen, want ik weet niet hoe ik die andere eraan moet solderen, de kleuren zijn anders en ik zou dan 1 kabel over houden
Het probleem is gelukkig opgelost, ik heb een sensor van Siemens kunnen krijgen bij Bachaus , toch bedankt voor de tips, was wel 93 euro, maar soms is het niet anders , auto rijd nu wel super
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.