Vraag aan de echte kenners Nokkenas sensor

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vraag aan de echte kenners Nokkenas sensor

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Andreas.Berger

Ik heb een vraag , ben bezig met de nokkenas sensor vervangen wat dus niet aanwezig was, het is die met die vierkante stekker, nou kan ik alleen maar die ovale krijgen, de mijne heeft dus 3 kabels en de ovale heeft 4 kabels, waar is die vierkante nokkenas sensor nog te krijgen, op de sloop is ook niks te vinden

gaat hierbij om een opel vectra b x 1.8 16v xe

Famempeters

Gewoon een originele halen bij de dealer let op het komt wel voor dat als je een imitatie sensor plaatst deze niet samen werkt met de bestaande elektronica.

en natuurlijk is voor een Vectra B nog een passende Nokkenas sensor te verkrijgen .

Andreas.Berger

Ik was vandaag bij de dealer, en deze was niet meer te krijgen, alleen de ovale , en die koste al met stuk kabel erbij 200 euro , en dat willen we er niet aan uit geven, eigenlijk wil ik de kabel nog niet eens afknippen, want ik weet niet hoe ik die andere eraan moet solderen, de kleuren zijn anders en ik zou dan 1 kabel over houden

wim-v6
          Deelnemer

Bij mijn onderdelen leverancier kan ik de 4kante stekker nieiw en origineel krijgen.

Willem

Verstuurt vanaf een trage Samsung Gio met Tapatalk

Corsa_B_66
            Deelnemer

Heb hier nog een complete x18xe1 liggen voor onderdelen. Zal ff checken of ie ovaal of 4 kant is

arjontje
              Deelnemer

@Corsa_B_66 wrote:

Heb hier nog een complete x18xe1 liggen voor onderdelen. Zal ff checken of ie ovaal of 4 kant is

Xe1 motor is kompleet anders dan een xe motor.
                Heeft ts niks aan.

koenelsenaar
                Deelnemer

http://www.fsrs-opelwebshop.nl/sensor-nokkenas-opel-astra-calibra-omega-vectra-c.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

dit is een originele sensor

Andreas.Berger

Het probleem is gelukkig opgelost, ik heb een sensor van Siemens kunnen krijgen bij Bachaus , toch bedankt voor de tips, was wel 93 euro, maar soms is het niet anders , auto rijd nu wel super

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.