Vplus 60

Forumindex Forums Modellen Astra Vplus 60

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    AstrahGTC

origineel gepost door AstrahGTC

origineel gepost door Spacejam
      de carkit (UHP4) kan je op iedere cdxx/dvdxx radio inbouwen als je maar een cid of gid display hebt.

ok dat is wel erg handig, als ik zoiets aanschaf moet ik dan nog ergens rekening mee houden met de aanschaf ervan? bv koppelingscode met je toestel of is dat een standaard code?
      Als ik deze inbouw moet dan de radio verwijderd worden? heb begrepen dat als je je radio eruit haalt je ook een radio code moet hebben.

Iemand?

GTCMarc

Zelf heb ik er één (€450 voor betaald) en ben er erg tevreden mee 10 keer beter dan de cd30 die er eerst in zat.
        Mijn volgende stap is het upgraden van mijn GID naar een CID incl een multimedia interface.
        Mijn vraag is dan nu ook waar kan ik een CID vinden tegen een zacht prijsje (max 200).De dealer heeft mij 2000 eur gevraagd voor een CID.:fy1
        Zal binnekort wat foto’s uploaden.

rick-poeldijk

als je goed leest staan je vragen erbij:thumbup

Volledige stuurbediening overnamen
          overnamen board computer

VPlus 60 werkt met CANBUS aansluiting, een extra geschakelde plus is daarom niet nodig.
          Middels de origineel bijgeleverde aansluitkabel is het niets meer dan plug en play

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.