Voorveren vervangen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Voorveren vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    opelmanta29
    Deelnemer

De beide voorveren zijn gebroken van de Vectra C deze wil ik dus gaan vervangen, is het genoeg om alleen de veren te vervangen of moet ik nog meer vervangen?

Tevens ben ik op de vakantie in Frankrijk erachter gekomen dan de binnenste remblokken voor en achter rammelen wat voor oplossing is hiervoor, ze zitten er nog maar 1500km onder.

koenelsenaar
      Deelnemer

Heb dat rammelen achter ook gehad na vervanging vd blokken en schijven achter…. paar keer goed geremd en klaar… spul moet zich ook even zetten.

veren vervangen is voldoende.

Anoniem

Nee, het rammelen is een ernstige fout.

Ik heb dat ook gehad, zie hier mijn topic:

viewtopic.php?f=6&t=168863&p=2192959#p2192959

Over de vering, alleen de veren vervangen is voldoende, daarna wel laten uitlijnen, omdat het hele spul los geweest is en de sporing dus niet meer klopt.

Kano
          Deelnemer

Ik zou eens kijken naar een verlagingsset als ik jou was.

2 originele veren zijn duurder dan een hele set Weitec verlagingsveren.

koenelsenaar
            Deelnemer

@pixels66 wrote:

Nee, het rammelen is een ernstige fout.

Ik heb dat ook gehad, zie hier mijn topic:

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=168863&p=2192959#p2192959″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Over de vering, alleen de veren vervangen is voldoende, daarna wel laten uitlijnen, omdat het hele spul los geweest is en de sporing dus niet meer klopt.

Dan ben je opzich wel een prutser in de garage…. zo’n montageset zit er niet voor niks op. Ik monteer daarom enkel Ate/Bosch/TRW.

Anoniem

Dat waren ook echt prutsers. Overigens wordt die goedkoopste set zonder die veertjes geleverd..

opelmanta29
                Deelnemer

bedankt voor de antwoorden, veren zijn besteld en ook en ook een montage set voor de remmen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.