Voorstellen was ik vergeten sorry ;)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Voorstellen was ik vergeten sorry ;)

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Anoniem

Hier dan nog even mijn voorstel ronde.:vertag

Mijn nick is Astra^
      woon in de provincie groningen

vanwege dat ik sinds een paar weken in het bezit ben van een Opel astra f station 16i.
      heb ik me hier dus op het forum aangemeld.

had hiervoor een rover 200serie en daarvoor weet ik het zo allemaal niet prezies meer :s

wel heb ik ooit 4 of 5 jaar gelee ook een astra gehad maar dat was een astra met kontje hatchback ofzo is dat toch of is dat nu sedan :s :hmmz

maar goed zal eens ff vertellen hoe ik aan deze auto ben gekomen.
      op een dag kreeg ik probs met de rover 214si en heb besloten die te verkopen (heb er bij verteld wat er aan de hand was).en toe n zat ik dus zonder auto.
      dus ik was even aan het rond kijken naar een andere auto en kwam dus deze astra f station tegen.
      zei toen tegen me vriendin van dat is ook geen gek karretje
      maar verder ook niet meer achter aan geweest of wat dan ook.morgen erop wekte mijn vriendin me van hup uit bed heb die astra van gisteren voor je geregeld en je kan hem straks ophalen :D
      dus ik helemaal trots me bed uit en hup kop koffie genomen en toen regel recht de astra gehaald.

dus ik mag niet klagen met mijn vriendin king:

Mocht je meer willen weten ken je me altijd even een pm sturen.

Mvgr Astra^

Juffer1
      Deelnemer

Kijk, dat soort vriendinnen zien we graag !

Welkom in ieder geval, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;)

Gr. Arjan

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Voorstellen was ik vergeten sorry ;)’ is gesloten voor nieuwe reacties.