voorstellen +vraagje kachelslang

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum voorstellen +vraagje kachelslang

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    glibber

hee ik ben fred uit leiden en rijdt ook vectra hoop hier een hoop wijs heid op te doen en veel te leren en mee te denken met leden
      ook had ik zelf gelijk een vraagje
      over de snel koppeling van de kachel slang die onder t dashbord zit deze zit bevestigd met snelk als ik deze er op dauw kan ik hem wel naar voorschuiven maar niet verzegelen ook komt t groene ringtje dan los is niet goed denk ik hoe moet je deze monteren ???
      snap ook de bedoeling niet van t groene zegeltje of ring:swear

speaker
      Deelnemer

Welkom hierzo Fred,

Wat voor vectra praten we over??

glibber

origineel gepost door speaker
          Welkom hierzo Fred,

Wat voor vectra praten we over??

vectra 2.0 diesel van 2000 vectra b
          hoe kan ik een foto mee sturen????

Gupy
          Deelnemer

Beetje vet aan het pijpje doen Fred. Die koppelingen zijn echt verdomd vervelend.

Groene ringtje is alleen voor montage, je moet goed kijken dat deze in de ring valt zeg maar.
            Dan doordouwen en als het goed is moet je de sluitring ver genoeg terug kunnen duwen.

Heb er gisteren nog een half uur mee zitten te klooien, kreeg ze niet los zonder de boel te breken.
            Heb ‘m maar doorgezaagd het kreng….dat zal ‘m leren.:D

glibber
              Quote:
              wat ik ook doe ik duw dat groene ringetje naar voren en volgens mij hoe ik hem ook hou zal dat altijd zo zijn heb van alles geprobberd maar als ie er op zit trek ik hem dr niet af kan hem wel gewoon draaien maar niet terug trekken
              zit wel vast maar lekt dan wel gewoon!!:fy1:fy1
              Gupy
              Deelnemer

Zal morgenvroeg eens kijken in een koppeling. Als daar een afdichting in zit die nog goed is kun je die nemen, ik heb de slang toch al gemold.
                Nieuwe slang kopen zal wel prijzig zijn voor alleen een ringetje.

glibber

origineel gepost door Gupy
                  Zal morgenvroeg eens kijken in een koppeling. Als daar een afdichting in zit die nog goed is kun je die nemen, ik heb de slang toch al gemold.

maar die slang die ik heb is een nieuwe maar groenen ringetje zat er bij en ken er op 2 manieren op maar heb allebei geprobeerd en dan duw je toch naar voren en daarom snap ik de functie dr niet van of ik doe wat verkeerd ga t morgen nog ff proberen en anders halen een iets langere slang en ga ik gewoon op ouderwetse manier vast maken met een slangen klem denk

glibber

hee jongens bedankt voor t mee denken maar t was toch mijn 3 weg klep verder kijken als neus lang is maar ja opgelost

origineel gepost door glibber

origineel gepost door Gupy

maar die slang die ik heb is een nieuwe maar groenen ringetje zat er bij en ken er op 2 manieren op maar heb allebei geprobeerd en dan duw je toch naar voren en daarom snap ik de functie dr niet van of ik doe wat verkeerd ga t morgen nog ff proberen en anders halen een iets langere slang en ga ik gewoon op ouderwetse manier vast maken met een slangen klem denk

:argue:jerry:argue:argue:argue:argue

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.