Voorstellen – RML

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Voorstellen – RML

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247458
    RML
      Lid sinds:
      30 October 2012

      Ook maar even voorstellen, tijdje als gast rondgekeken maar na aanschaf van een Astra leek het me handig om me ook te registreren.

      Nog niet heel veel auto’s gehad, maar even een korte opsomming:

      Seat Cordoba uit 2002, mooi zwart met een 1.4MPI motor, de enige luxe die de auto had waren elektrische ramen voor. Al snel, na 3mnd, ingeruild voor de leenauto die ik meekreeg toen de Seat wat aan het sputteren was. Deze leenauto was de prive auto van de dealer. Een Alfa Romeo 156 1.8 T.S. uit 2002 met 50.000km op de teller. Kleur Rosso Proteo (bordeaux rood). Uiteindelijk 2 jr mee gereden tot 140.000km. Lid geweest van de Alfa Romeo 156 club, prachtige evenementen mee gemaakt (colonne voor stichting doe een wens, opnames van PK met Rob Kamphues en diverse rondritten). Was ook een heerlijke auto om te rijden, nog altijd spijt van dat hij plaats moest maken voor de eerste bedrijfsauto. Een Kia Pro’Ceed 1.4 Challenge uit 2008, een basis model waarmee ik nu circa 4 jaar heb rondgereden, 88.000 km op de klok.

      Kia is goed bevallen, vooroordelen over het merk kloppen niet helemaal, garantie is gewoon top. Zo is mijn radio na 3,5jr vervangen omdat hij kapot was gegaan. Zonder kosten. Welk ander merk kent deze service? Geen idd. Verder wel veel plastic, al heeft het mij nooit dwars gezeten.

      Afijn, ik wou graag weer iets nieuws, het is een witte Opel Astra ST Cosmo 1.4 101 PK geworden uit 2011. Jong gebruikt omdat de Astra’s die na 1/7/2012 op kenteken gezet worden niet meer in de 20% bijtelling vallen. Het is een eigen auto (gekocht niet geleased) maar wel van de zaak.

      Veel van u zullen wel roepen dat de 101 PK een slechte keuze is, zit totaal geen pit in. En daar heeft u gelijk in. Zit absoluut geen pit in, maar wel genoeg om mee te komen met het verkeer.

      Inmiddels (2015) de Astra mogen inruilen tegen een 2.0CDTI Insignia. Heerlijke wagen om mee te rijden, ik was zeer tevreden over de Astra, maar de Insignia is een totaal andere auto.

      #18004916
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Welkom hier!
        Ben benieuwd naar de foto’s.

        De foto van je KIA is trouwens ook een mooie foto, waar is die gemaakt?

        #18004917
        RML
          Lid sinds:
          30 October 2012

          De foto van de Kia komt uit Doel, Doel is een plaats vlakbij Antwerpen welke gesloopt zal worden om plaats te maken voor uitbreiding van de haven van Antwerpen.

          http://nl.wikipedia.org/wiki/Doel_(plaats” onclick=”window.open(this.href);return false;)

          Weet niet of het nog steeds in deze staat is, wellicht dat één van de Belgische leden dit kan bevestigen. De foto komt uit 2009.

          #18004918
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Dat dacht ik al.
            Doel is helaas niet meer zo toegankelijk voor fotoshoots.

            #18004919
            astraTD
              Lid sinds:
              9 March 2009

              Welkom :thumb

              #18004920
              RML
                Lid sinds:
                30 October 2012

                @RISL wrote:

                Dat dacht ik al.
                Doel is helaas niet meer zo toegankelijk voor fotoshoots.

                Volgens mij is Doel geen verboden terrein, wel is er een verordening ingegaan dat je de huizen niet meer in mag. Bij melding van een bewoner / kraker krijg je dan direct de Politie op je dak. Ik zie nog foto’s van 1/4/2012. Daarna weinig meer gevonden.

                #18004921
                Kermitkiller
                  Lid sinds:
                  26 March 2005

                  welkom hier :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.