Voorstellen :) Restauratie manta A GT/E

Forumindex Forums Modellen Manta Voorstellen :) Restauratie manta A GT/E

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 101 tot 107 (van in totaal 107)
  • Auteur
    stationlod
    Deelnemer

ziet er super goed uit! mooie kar! :kewlpics

Hulkie
      Deelnemer

Hey Roy,

Hij rijdt goed heb ik gezien :P hahaha

Ik heb je namelijk al enkele keren zien rijden (afgelopen zaterdag ook weer bij garage sterks :p )
        Ik werk namelijk naast de ventweg en een dergelijk geluid herken ik (dus ik keek om en toen was jij het)

ps. en je was op de verjaardag van Meike den Otter :p hahah

mvg Gerry

Henk-J
        Deelnemer

Hoe is het met deze mooie GT/E? Is hij nu helemaal klaar?

RoyManta2400GTE

Heej,,

Jaa hahah da klopt hulkie ik ben hem een beetje aan het inrijden, moet alleen nog een hoop afstel werk doen aan de webers want da valt nog nii zo mee hahah. Ik kreeg alleen na een aantal kilometers gereden te hebben ineens het probleem dat me kilometerteller het niet meer deed, oorzaak: tandwiel in de bak :@ ( nu al spijt datk die bak ni gewoon heb late reviseren.. :( )

en dan kwam er ook nog is bij dat ik ineens een rare lekkage had bij het vliegwiel. IK dacht in eerste instantie een bietje geknoeide olie met kleppe stellen, maar het bleef maar lekken dus nou heb ik vandaag maar weer het hele span eruit geschroeft :( met als ontdekking dat me achterste krukaskeerring gewoon lekt. Gelukkig is dit gewoon garantie van het revisiebedrijf dus valt het nog wel mee tis alleen zon kut geschroef allemaal xd.

Dan had ik ook nog een probleempje met me remmen, deze zaten de ene keer helemaal bovenin en dan de andere keer had je helemaal niks en meost je pompen, blijkt dus de leiding van linksvoor in me hoofdremcilinder een klein tikje te zweten, gewoon haast ni te zien eigenlijk. Alleen wel allemaal kut remolie over me as heen maar nou die motor eruit is kan da mooi weer gespoten worden en er komt een nieuwe hoofdremcilinder op :).

Ik heb verder alles er nu in zitten, elektronica werkt allemaal perfect, alarm en parrot nog ingebouwt die ook super werken, ook nog een extra lampje gemaakt aan het eind vn de middenconsole zodat ik snachts nog iets zie in die auto :P binnekort ga ik nog ff me velgen opnieuw laten poedercoaten en dan remblokjes erop die geen remstof geven :agent

AL met al weer een heel gedoe, maar ik weet nou hoe die rijd en het is grandioos!

RoyManta2400GTE

Even nog een paar update shots :)

( die gaten heb ik er ni in geknipt (A) )

En nu dus weer ff terug bij af :(

RoyManta2400GTE

Onderdelen van de bak en de motor zijn allemaal binnen! bak is naar de revisie toe en het blok kan nu ff aangepast worden ( oliepijlstok zat nog niet goed ) en dan al het spul weer erin hangen! heb ook nog een nieuwe hoofdremcilinder gemonteerd want ik vond dat hij toch wel raar remgedrag had dus nou is zowa heel het technische van de auto nieuw.

Heeft iemand een idee wat voor drukgroep en koppelingsplaat ik het beste erin kan monteren met een getrag 240 5 bak en 2.4 motor? Momenteel heb ik de set die er ook in zat met de 4 bak erachter en ik heb het idee dat bij flink optrekke me koppeling gaat slippen.

mantallica
                Deelnemer

John heeft nog een complete set te koop:

buysell/single_ad.php?ad_id=985

7 berichten aan het bekijken - 101 tot 107 (van in totaal 107)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.