voorstellen op dit mooie forum en tuurlijk gelijk een vraag

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik voorstellen op dit mooie forum en tuurlijk gelijk een vraag

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sjoerd uit friesland

Goedemorgen allen,

Ik ben net nieuw hier op het forum, ik ben hier terecht gekomen omdat ik graag een mooie opel Monza GSE van af 84 wil aanschaffen.

Ik heb al veel info gevonden hier :thumbup :thumbup

nu nog even goed zoeken zal wel een toer worden maar goed het gaat zeker lukken.

Had ook een Monza op het oog met een v8 zag ik ook hier voorbij komen, twijfel maar heb eens goed gelezen, er schijnt een probleem te zijn met de spruitstukken en ruimte stuurhuis.

heeft iemand hier ook info over de verdere staat van die auto? carrosserie ed

alvast bedankt

groetn Sjoerd

Anoniem

Mijn advies, ga op zoek naar een mooie originele en niet een gepimpte versie.
        Zelf ben ik liefhebber van origineel, met misschien een kleine verandering welke zo is terug te draaien.

Momenteel zijn ze in Nederland het meest voordelig te vinden, te danken aan onze regering. Over de grens zijn ze al snel een paar duizend euro duurder.
        Hier op het forum staat, als je op de foto’s en het verhaal zou afgaan een mooie en nette originele GSE. Waarvan ik de prijs ook netjes vind. Misschien kan je eens een kijkje gaan doen.

buysell/single_ad.php?ad_id=10089

Sjoerd uit friesland

dank je wel!! heeft u een goede link deze wil niet openen, of bedoelt u de witte hier op het forum?

@Senatorman wrote:

Mijn advies, ga op zoek naar een mooie originele en niet een gepimpte versie.
          Zelf ben ik liefhebber van origineel, met misschien een kleine verandering welke zo is terug te draaien.

Momenteel zijn ze in Nederland het meest voordelig te vinden, te danken aan onze regering. Over de grens zijn ze al snel een paar duizend euro duurder.
          Hier op het forum staat, als je op de foto’s en het verhaal zou afgaan een mooie en nette originele GSE. Waarvan ik de prijs ook netjes vind. Misschien kan je eens een kijkje gaan doen.

buysell/single_ad.php?ad_id=10089

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.