Voorstellen ( nieuw )

Forumindex Forums Modellen Tigra Voorstellen ( nieuw )

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Patrick-Tigra

Hallo allemaal !

Ik heb in februari een Tigra aangeschaft en kwam er al heel gauw achter dat er hier een forum is over de Tigra.
      Aangezien ik het zelf ook wel leuk vind om zo nu en dan eens wat te doen aan mijn auto besloot ik mezelf ook te registreren.

Mijn naam is Patrick, 20 jaar en heb dus net een Tigra aangeschaft. Ik hoop veel van jullie te kunnen leren en mijn mening met jullie te delen.

Misschien wel leuk om alvast over mijn Tigra te beginnen.
      Bij aanschaf deed het schuifdak het niet meer. ( De dealer meende er nog naar gekeken te hebben, maar het niet te kunnen maken )
      Dus ben ik zelf even aan de klus gegaan.

Ben begonnen met het verwijderen van de Hemel en het motortje en leverde het volgende op:

Toen werd al zeer snel het probleem zichtbaar, namelijk de bekabeling zat niet meer goed op het tandwieltje:

Vervolgens heb ik de bekabeling weer goed gelegd en stuitte ik op nog een klein probleem. Dat was dat het dak nu niet meer sloot omdat deze aan een kant tegen werd gehouden. Na wat rotzooien werd het probleem duidelijk. De rails waren erg stroef. Ik heb hier dan ook wat olie ingespoten en vaseline ingesmeerd.

Het schuifdak loopt nu weer zo als het hoort.

Overigens ben ik gisteren bezig geweest met striping stickers. Heb hier alleen nog geen foto’s van kunnen maken vanwege het slechte weer.
      Zal de foto’s zeer binnenkort wel plaatsen.

gertjuh1968

Welkom op het forum.
        genoeg te vinden over tigra’s op het forum.

Kaneda
        Deelnemer

heuj

gertjuh1968

@Kaneda wrote:

heuj

stroo is langer :jerry

Yannick20

Welkom

Hier is idd veel te vinden.
              Veel plezier en veilige km’s gewenst

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.