Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Voorstellen Muizenissen – Astra F en A4 B5
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 juli 2008 om 11:20 #17207286
Mijne dames en heren, bij deze stel ik me maar eens voor. Ik ben Stephan, 22 jaar, en kom uit Alphen a/d Rijn.
Sinds 2003 (!) rijdt mijn moeder een Astra F Station, een 1.6 8V. Het is onze eerste auto, en nog steeds bevalt de Astra goed genoeg. Een zwarte, met airco. Helaas is dat laatste inmiddels defect, en waarschijnlijk ook al te lang, dus herstellen is vooralsnog niet meer aan de orde.
Toen ik later zelf ging kijken naar een autootje, ben ik uiteraard ook gaan zoeken naar een Astra. Helaas voor Opel had een kennis een ouwe Audi 80 (B2, voor de kenners), waardoor ik ook daarnaar ben gaan kijken. Via een 80 Avant (station) naar een A4 Avant, naar nu deze A4 gegaan.
De rollen zijn dus een beetje omgedraaid, grof gezegd. M’n ouders een Astra 1.6je, ikzelf een 3 jaar jongere 190pk sterke A4 1.8 turbo.. Haha.
Genoeg gezwamd. Hier wat foto’s!
De Astra is niet bijzonder goed behandeld, helaas, en dat laat zich nu een beetje zien. Veel krassen, wat deukjes, paar kleine roestplekjes. Met 175.000km op de teller houdt hij zich goed, maar echt 100% is-ie niet volgens mij. Deze week zijn er 4 nieuwe banden + tweedehands velgen onder gezet, waarmee de Astra weer een beetje vooruitkan qua looks, want, nog steeds vind ik het een mooie auto om te zien, mooier dan de Astra’s erna.. Afijn, hier twee foto’s met de 15 inch Borbet velgen in zwart:
De Astra gaat nu weer wat TLC krijgen, er zijn nog wat plannen. Als eerste wil ik er nieuwe, heldere koplampen in zetten, van die Angel Eyes dingen, maar dan met een zwarte binnenkant. Daarnaast wordt-ie binnenkort waarschijnlijk gepolijst, kijken wat daaruit komt. Voorlopig gaat-ie nog niet de deur uit in elk geval!
Hier voor de geïnteresseerden een paar foto’s van mijn Audi:
9 juli 2008 om 14:17 #17414800Nette wagens! Welkom op het forum
Nieuw type rs4 velg is dat onder de audi of niet?
Van de Astra krijgen we nog meer te horen dus;)
9 juli 2008 om 16:45 #17414801Jep, nieuw type RS4. Vind ik zelf 1 van de mooiste velgen voor onder een B5.
En wat betreft de Astra: verwacht niet té veel, het is m’n moeders auto, maar toch wel een “repa-rapport” en natuurlijk :kewlpics (al dan niet samen met m’n A4..:P)
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Voorstellen Muizenissen – Astra F en A4 B5’ is gesloten voor nieuwe reacties.