astra f 1997 probleem

Forumindex Forums Modellen Astra astra f 1997 probleem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Dion Van de Wijngaard
    Deelnemer

goedenavond,
      Mijn naam is Dion van de Wijngaard. ben woonachtig in Roosendaal (NB) ik ben 18 jaar oud.
      ik heb recent een astra f bertone cabrio gekocht uit 1997 met motorcode x18xe 1.8 16 klepper. maar nu brand het motorlampje en valt hij zo nu en dan stil dit doet hij uit het niets en start dan wel maar slaat niet aan. dit is niet op te wekken. tevens krijg ik hem ook niet uitgelezen met een oudere anwb kast en een uitleesapparaat voor de apk. ik heb inmiddels de krukassensor vervangen. kan iemand mij hierbij helpen? of iemand die bereid is om mij te helpen in de omgeving van Roosendaal

Robert3
      Deelnemer

is denk ik een siemens systeem
        als deze niet uitgelezen kan worden dan probeer eens een andere ecu op de kop te tikken

Dion Van de Wijngaard
        Deelnemer

ik heb het vandaag op school geprobeerd en kwam er in een keer in het blijkt mijn nokkenassensor te zijn maar deze is doorgesoldeerd althans de kabel ervan en ik heb wat olie in de stekker van de sensor dus dat even schoonmaken en hopen dat dan motorlampje uit is. tevens  moet ik mijn uitlaatspruitstuk vervangen of de pakking en ik moet remleidingen vervangen voor de apk

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.