Hoi allemaal,
Mijn naam is Stefan en sinds januari de trotse eigenaar van een tweedehands opel astra G Station uit 2000 voor werkzaamheden in de av wereld.
Sinds kleins af aan hou ik al van techniek en ben ik bezig met computers, robots, programmeren, klussen, lassen, etc. Als ik maar lekker bezig ben geniet ik al.
Aangezien autos een nieuw onderdeel zijn voor mij kwa techniek heb ik jullie hulp nodig.
Sinds twee weken heeft mijn astra een probleem vannaf de vakantie dat de Koel fans vooraan beide hard blazen. Zelfs wanneer de sleutel eruit is blijft hij blazen totdat de accu leeg is. Nou zei een garage van opel in Duitsland dat mogelijk een zwarte box onder de bumper defect is en dit kan veroorzaken.
Nou heeft mijn garage de fans overgeschakeld naar de sleutel ontsteking vannaf de zekeringen onder de motor kap met twee kabeltjes van de kleine zekering box naar een relais naar de grote zekerings box, echter blaast nu elke keer de zekering binnen die nieuwe aansluiting door bij 120km/u er zat een 40 in en nu een 50 en toch blijft hij kapot gaan. Heeft er iemand enig idee of kan iemand mij helpen hoe dit probleem eventueel op te lossen en wat het veroorzaakt? Iets zal mogelijk teveel spanning vragen denk ik.
Alvast super bedankt voor de hulp.
Stefan