voorstellen en paar vraagjes

Forumindex Forums Modellen Omega voorstellen en paar vraagjes

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Samir

Hallo mijn naam is Samir.
      Ik rijd nu een Omega 3.0 V6xe uit 2000 (LPG-G3)
      Sinds kort stotert hij soms bij lage en hoge toeren.
      Krukassensor vervangen, uitgelezen, probleem blijft zelfde.(heeft me al 280 euries gekost) Nou heb ik op verschillende topics gelezen dat EGR klep kan voor problemen zorgen. En ook afdichten zou het probleem kunnen verhelpen. Maar om af te dichten moet je dichte pakking gebruiken of open?
      Wat denkt u zelf? of waar zal het aan liggen? Alle tips welkom.

Mvg
      Samir.

Redorbit

slechte verhouding lucht? misschien je lambdasensor vervangen. mijn omega viel met een koude motor af en toe uit bij het intrappen van de koppeling en liep onregelmatig stationair. LS vervangen en het probleem was verholpen.

gr.

Roy

Famempeters

je kan denken aan de EGR afdoppen orgineel plaatje opel kost ongeveer 12€ of zelf een plaatje maken let op dicht dus zonder die 2 gaten .

verder kan de storing die je brengt ook het gevolg zijn van een slechte of defekte temparatuur zensor let op niet ZENDER kost 20€

deze regeld je brandstof verhoudingen op de gemete temparatuur afgestemd dus bij koude motor wat meer en bij warme motor wat minder dus is een heel belangrijke schakel .

je lamda laten door meten op werking ook dat kan nog /

Bert

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.