Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Voorstellen en paar vraagjes
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juli 2009 om 02:24 #17210687
Hallo allen,
ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Ronald en ik ben 40 lentes jong (uiteraard)
Ik rij sinds 2 jaar naar volle tevredenheid in een Omega 2.5 td uit 1999. (oud type)
Het betreft een zgn. centennial 100 uitvoering?
Laatste type van het oude model en opel had iets te vieren geloof ik want het ding zit vol.
Het is mijn tweede 2.5 td , de vorige had een automaatbak en deze heeft een handbak.(mis de automaat wel een beetje:()
Inmiddels heb ik er 80.000 km bij op gereden en de huidige km stand is 240.000.
Onwijs veel auto voor het geld en een supermotor!Sinds de aanschaf heeft de auto echter een probleem, en het lijkt nu een beetje erger te worden.
Via wat speurwerk kwam ik bij dit forum terecht en ik ben best een beetje onder de indruk van de omvang van jullie forum!
Het probleem is het volgende:Al vanaf het begin gaat af en toe het motormanagement lampje branden en dan heeft ie af en toe last van inhouden, dit is alleen als ik weer gas geef na het schakelen. Het lijkt dan wel alsof de brandstoftoevoer even onderbroken word.
Meestal houd hij dan even in maar soms moet ik echt even een paar keer op het gas trappen en dan pakt hij weer op.Het lijkt op een brandstofpomp probleem denk ik maar ik rij er als gezegd al 80.000 km mee dus dat is dan niet waarschijnlijk.
Verder is de auto in perfecte staat en ben ik er erg tevreden mee.Iemand enig idee?
Alvast bedankt voor jullie meedenken!
groet,
ROnald
15 juli 2009 om 03:54 #17500217Hoi Ronald,welkom op het forum en wij houden van :kewlpics
Als het probleem vanaf de aanschaf aanwezig is waarom ben je niet teruggegaan(Garantie)??
Denk dat je ‘m moet laten uitlezen,scheelt een hoop speurwerk;)
gr
Danny
15 juli 2009 om 22:06 #17500218brandstoffilter?
uitleesapparaat eraan zetten en uitlezen maar! heb zo’n ding liggen en werk perfect.
kan ook bij de VOD