Voorstellen en Insignia velgen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Voorstellen en Insignia velgen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #17673360
    sw_reijnders
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2005

      tja . . . de motor is dan toch echt wel afgetrapt!! Dat is toch niet best.
      ik mijd dit soort auto’s toch eigenlijk wel als ik een auto ga kopen . . . ook al ziet hij er nog zo goed uit.

      en met je chrysler . . . veel veilige km’s en veel succes bij de pomp ;)
      (wel een hoge fun factor natuurlijk zo’n hemi v8!!)

      #17673361
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Jammer van je Vec…. maar een 300C is echt geen straf , zeker niet met een Hemi er in.

        Zag gister in de file bij Badhoevedorp nog een Dodge Magnum :wub:wub:wub:wub:wub

        #17673362
        sw_reijnders
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2005

          zeker geen straf.

          maar waar ik me bij dat ding wel over verbaas (heb net een beetje rond zitten snuffelen over die auto’s)

          Die mogen maar 450 kg trekken ongeremd!!!!! en maar 1600 kg geremd!!!!
          dat is toch 3x niks voor een auto met 340 pk en die zelf bijna 2000 kg weegt!! En dit is zelfs de 4wd versie :o

          #17673363
          yzf1kr
            Lid sinds:
            3 January 2005

            origineel gepost door AstroGTS
            Vectra is nu vervangen door een Chrysler 300C 5.7 Hemi.:wub

            Grmbl…. nog een.

            Ik vindt het fantastische auto’s om te zien.
            Maarja, niet echt binnen mijn budget.

            Vorig jaar met mijn Vec naar Oostenrijk trots aan mijn Zusje showen. Verteld ze dat ze ook een nieuwe auto gekocht geeft… jawel een 300C Station met 5.7 Hemi :(

            #17673364
            AstroGTS
              Lid sinds:
              17 May 2010

              Ik kreeg van het autobedrijf waar ik de Vectra GTS gekocht had een 2006 Vectra Station aangeboden. Full in de opties, leer etc. 80d gereden, maar hier na enig speurwerk (ik was op mijn hoede) zag ik dat de auto 4 eigenaren had gehad in de 4 jaar. Dus hier had ik toen voor bedankt.

              De 300C heeft 1 eigenaar gehad en is bij 1 dealer Giva Den Haag in onderhoud geweest. Ik heb ze beide aan de telefoon gehad en dat gaf mij een goed gevoel.
              Vorige eigenaar is 81 jaar en autoliefhebber, koopt om de 5 jaar een nieuwe auto en rijd er vervolgens 8000km per jaar mee. De goede man was nog goed bij de pinken, wist alles haarfijn te vertellen en miste de Chrysler wel.

              Ik plaats binnenkort even wat foto’s van de Hemi.

              Hier nog een fotoke van mijn hobbyproject:


              Dit is een goed/leuk forum en zal het zeker blijven volgen.

              Dank.

            5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.