Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Voorstellen en Insignia velgen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 mei 2010 om 18:02 #17673335
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
origineel gepost door martklanderman
Nee gaat niet passen, insignia’s hebben een andere steekIs dat echt zo?? Die van mijn calibra van 1992 pasten ook onder de vectra c gts van 2003 En dan passen die van opels van 2009 niet meer er onder??? Waarom veranderen ze dat nou weer he?? Heb je het al geprobeerd dan?? Is toch ook 5 bouts? Is dat echt een andere steek??? Wat een onzin! Puur geld kwestie zodat je t weer niet kan overleggen enzo! Maar ja……. als je zegt dat t zo is…..
Commercieel trucje van Opel;)
18 mei 2010 om 18:03 #17673336O sorry, en natuurlijk welkom,mooie auto ennuh die station komt later wel joh :jerry:jerry
18 mei 2010 om 19:20 #17673337:sleeping:sleeping:sleeping
jammer dat er mensen zijn die het niet (willen) snappen:agent
een GTS heeft net dat iets wat een station mist;)
:jerry
18 mei 2010 om 20:32 #17673338origineel gepost door gts power
:sleeping:sleeping:sleepingjammer dat er mensen zijn die het niet (willen) snappen:agent
een GTS heeft net dat iets wat een station mist;)
:jerry
Yep, een bestuurder die net die hersencellen mist om een station te kopen!:vertag:jerry
18 mei 2010 om 20:35 #17673339De astra j is nog erger, die heeft weer twee andere steken.
18 mei 2010 om 20:40 #17673340origineel gepost door Spacejam
De astra j is nog erger, die heeft weer twee andere steken.Ja idd 5×105 en 5×115
18 mei 2010 om 20:44 #17673341origineel gepost door ahrend
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
origineel gepost door martklanderman
Nee gaat niet passen, insignia’s hebben een andere steekIs dat echt zo?? Die van mijn calibra van 1992 pasten ook onder de vectra c gts van 2003 En dan passen die van opels van 2009 niet meer er onder??? Waarom veranderen ze dat nou weer he?? Heb je het al geprobeerd dan?? Is toch ook 5 bouts? Is dat echt een andere steek??? Wat een onzin! Puur geld kwestie zodat je t weer niet kan overleggen enzo! Maar ja……. als je zegt dat t zo is…..
Commercieel trucje van Opel;)
maar dan wel een trucje wat opel zelf ook VEEL geld gaat kosten.
waar men anders 1 velg op voorraad moest hebben, moeten ze er nu veel meer op voorraad hebben.
5×120, 5×105, 5×115, 5×110, 4×100
voorraad kost ook kapitalen he . . . vergeet dat niet.
18 mei 2010 om 20:44 #17673342origineel gepost door Spacejam
De astra j is nog erger, die heeft weer twee andere steken.Hallo,
Dat is toch ook veel overzichtelijker zo :D ;)
5×105
5×110
5×115
5×120Groetjes, Joche
18 mei 2010 om 20:45 #17673343origineel gepost door gts power
:sleeping:sleeping:sleepingjammer dat er mensen zijn die het niet (willen) snappen:agent
een GTS heeft net dat iets wat een station mist;)
:jerry
Hoe later het wordt hoe betere opmerkingen er komen!:P Voledig mee eens:jerry Die stroomlijn van die gts:wub!! Schitterend!! Daar moet je toch gewoon jaloers op worden!!??:thumbup
18 mei 2010 om 20:47 #17673344maar dan wel een trucje wat opel zelf ook VEEL geld gaat kosten.
waar men anders 1 velg op voorraad moest hebben, moeten ze er nu veel meer op voorraad hebben.
5×120, 5×105, 5×115, 5×110, 4×100
voorraad kost ook kapitalen he . . . vergeet dat niet. [/quote]
Wat heeft de vectra c gts dan? 5x 110 toch?:hmmz
18 mei 2010 om 20:48 #17673345origineel gepost door ahrend
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
origineel gepost door martklanderman
Nee gaat niet passen, insignia’s hebben een andere steekIs dat echt zo?? Die van mijn calibra van 1992 pasten ook onder de vectra c gts van 2003 En dan passen die van opels van 2009 niet meer er onder??? Waarom veranderen ze dat nou weer he?? Heb je het al geprobeerd dan?? Is toch ook 5 bouts? Is dat echt een andere steek??? Wat een onzin! Puur geld kwestie zodat je t weer niet kan overleggen enzo! Maar ja……. als je zegt dat t zo is…..
Commercieel trucje van Opel;)
Nee dit heeft te maken met, dat gm de onderstellen overal wil gebruiken. daarom is er ook over/teruch gegaan naar moeren. ipv bouten. En ja die stomme amerikanen gebruiken inch maten, dus dan krijg je zulke vage steken.
18 mei 2010 om 20:48 #17673346alle vectra’s hebben vanaf 1999 5×110
daar voor kunnen ze ook nog 4×100 hebben, afhankelijk van de motor die erin hangt.
18 mei 2010 om 20:49 #17673347origineel gepost door Edvries
Insignia velgen zijn zeker 5×120 !! Dus gaan niet zo passen.Hallo,
Dat klopt als een bus, wat ik wel weer goed vind is dat ze weer wielmoeren hebben, dat werkt toch wat makkelijker ;)
Groetjes, Joche
18 mei 2010 om 20:50 #17673348origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door Edvries
Insignia velgen zijn zeker 5×120 !! Dus gaan niet zo passen.Hallo,
Dat klopt als een bus, wat ik wel weer goed vind is dat ze weer wielmoeren hebben, dat werkt toch wat makkelijker ;)
Groetjes, Joche
Nee moeren zijn klote voor al wanneer er schijven vervangen moeten worden. :thumbdown
18 mei 2010 om 20:52 #17673349origineel gepost door sw_reijnders
alle vectra’s hebben vanaf 1999 5×110daar voor kunnen ze ook nog 4×100 hebben, afhankelijk van de motor die erin hangt.
Dus dan had mijn calibra 4×4 turbo ook 5x 110! Van 1992 Want v6 en turbo waren weer de enigste van de calibra’s met 5 bouts! Wel ideaal dat die nieuwe auto.s wielmoeren hebben! werkt wel wat lekkerder ja!:)
18 mei 2010 om 21:00 #17673350origineel gepost door arjontje
origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door Edvries
Insignia velgen zijn zeker 5×120 !! Dus gaan niet zo passen.Hallo,
Dat klopt als een bus, wat ik wel weer goed vind is dat ze weer wielmoeren hebben, dat werkt toch wat makkelijker ;)
Groetjes, Joche
Nee moeren zijn klote voor al wanneer er schijven vervangen moeten worden. :thumbdown
Hallo,
Wat ik dus wel een voordeel vind, je hangt nu een 20 Inch zo aan de draadeinden :D ;)
Wat maakt het voor de schijf vervangen dan uit, kan het nadeel niet vinden :hmmz ;)
Groetjes, Joche
18 mei 2010 om 21:02 #17673351origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door arjontje
origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door Edvries
Insignia velgen zijn zeker 5×120 !! Dus gaan niet zo passen.Hallo,
Dat klopt als een bus, wat ik wel weer goed vind is dat ze weer wielmoeren hebben, dat werkt toch wat makkelijker ;)
Groetjes, Joche
Nee moeren zijn klote voor al wanneer er schijven vervangen moeten worden. :thumbdown
Hallo,
Wat ik dus wel een voordeel vind, je hangt nu een 20 Inch zo aan de draadeinden :D ;)
Wat maakt het voor de schijf vervangen dan uit, kan het nadeel niet vinden :hmmz ;)
Groetjes, Joche
De naaf moet je schoon maken anders trilt de auto bij remmen.
en nu moet je het dus met een schuurpapiertje doen.anders kan het met een schijf op de luchtboormachine.
oftewel je bent onnodig langer bezig, met veel irritatie.Opel heeft altijd lekkere dikke naven gehad. dus het wiel bleef altijd wel hangen.
18 mei 2010 om 21:03 #17673352origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door arjontje
Nee moeren zijn klote voor al wanneer er schijven vervangen moeten worden. :thumbdownHallo,
Wat ik dus wel een voordeel vind, je hangt nu een 20 Inch zo aan de draadeinden :D ;)
Wat maakt het voor de schijf vervangen dan uit, kan het nadeel niet vinden :hmmz ;)
Groetjes, Joche
daar kan ik inkomen . . . wat weegt zo’n Hoepel?
18 mei 2010 om 21:11 #17673353[/quote]
De naaf moet je schoon maken anders trilt de auto bij remmen.
en nu moet je het dus met een schuurpapiertje doen.anders kan het met een schijf op de luchtboormachine.
oftewel je bent onnodig langer bezig, met veel irritatie.Opel heeft altijd lekkere dikke naven gehad. dus het wiel bleef altijd wel hangen. [/quote]
Hallo,
Oke, als je dit dagelijks moet doen kan ik er in komen, maar als het voor je zelf is maakt het ja niet uit.
Ik had op mijn Vectra C 18 Inch OPC-Line velgen, maar deze bleven echt niet hangen.
Nu met de 19 Inch op de Insignia, werkt het gewoon makkelijker, het is dan “lichtmetaal” maar ze zijn loeizwaar :D ;)
Groetjes, Joche
18 mei 2010 om 21:13 #17673354[/quote]
daar kan ik inkomen . . . wat weegt zo’n Hoepel? [/quote]
Hallo,
Dat weet ik zo niet, maar de 20 Inch OPC velgen, zijn een stuk lichter dan de 19 Inch die ik er nu onder heb.
Groetjes, Joche
19 mei 2010 om 09:30 #17673355Mooie ‘waggel’ en welkom …heb je nog mee plaatjes?
safe driving…………
8 juli 2010 om 21:50 #17673356Na 2 maanden in de Vectra gereden te hebben, is de Vectra de handel weer in gegaan.
Reden: aluminium deeltjes in de afgetapte motorolie en oliefilter, en niet zo’n beetje ook.
De auto begon ook steeds slechter te starten en de olie was na een kilometertje of 250 al goed zwart, en dat voor een benzine.
Ik doe zelf de beurten van al mijn auto’s die ik in bezit heb/gehad, en dit had ik nog nooit eerder gezien.Jammer, het is een fijne wagen en zit erg leuk in zijn opties.
Hier nog wat foto’s:
8 juli 2010 om 22:03 #17673357
9 juli 2010 om 07:14 #17673358ja dat is shit.
wat voor persoon was de vorige misbruiker?
en zit er dan helemaal geen garantie op dat ding?maar lever um dan in ieder geval in bij een garage dat de volgende eigenaar wel garantie heeft.
Je weet nu al dat er iets mis mee is.nou ja . . . op naar de volgende vec dan maar? ze zijn zelden zo slecht hoor :angel
9 juli 2010 om 07:40 #17673359Vorige eigenaar was een beveiligingsbedrijf, die had ik gebeld en de Vectra bleek een auto te zijn waar alle medewerkers mee weg konden rijden.
Er was dus niet één berijder, maar tientallen die denken: GAS ER OP, snel bij de melding zijn.Auto is verder niet uitgeleefd hoor, ziet er zelfs als nieuw uit van binnen. Niets toont slijtage.
Nogmaals jammer.
Complimenten voor dit forum, staan heel veel nuttige tips op, en iedereen is behulpzaam merk ik.
Vectra is nu vervangen door een Chrysler 300C 5.7 Hemi.:wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.