voorstellen en gelijk paar vragen :P

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen voorstellen en gelijk paar vragen :P

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    djplan
    Deelnemer

hoi ik ben hierzo nieuw
      ik ben in bezit van een zafira opc a zlet
      en heb er veel goeie ervaringen mee maar ook wat minder leuke ervaringen

hierzo komt een klein verhaal met een vraag

ik heb onlangs paar dagen geleden mijn auto bij de dealer gebracht voor een beurt en oke dat was leuk auto weer een dag kwijt omdat er paar dingen moest worden vervangen

iets met hele koppakking ding en 1 of ander sensor vulluchdruk of zoiets oke alleemaal leuk totaal 700 euro
      dat is geen probleem ik neem aan dat ik er iets voor terug krijg ik had ook aangegeven dat de auto soms gwn uitvalt waneer die stil staat gebeurd best wel weinig maar het is lastig hij staat stil dus gewoon en dan hoor je dat die moter probeerd aan te blijfe en dat die beetje zelf bij gas geef maar dan val tdie alsnog uit met somige lichtjes die ook te voorschijn komen en na de keuring deed die het nog steeds ik was in duitsland en kreeg die probleem en dat was niet zo fijn dus heb ik even stil gestaan 2min maar moter opnieuw gestart lichtjes waren nu wel alleemaal uit want er kwam zn steeksleutel licht tervoorschijn die nu wel weg was maar weet iemand dus wat er kapot zou kunnen zijn dat die moter heel soms niet zelf kan aanblijfen

Baas J.
      Deelnemer

Sorry maar heb je wel eens van interpunctie gehoord? Ik kan je verhaal amper volgen :S

benoben
        Deelnemer

nice story :hmmz:jerry

ahrend

Ik wil niet zeggen dat ik perfect NL typ, maar hier is GEEN:o:o touw aan vast te knopen,1doorlopendferhaal wat fan spelvouten aanmukaar hangd :jerry:jerry

ZA4A OPC

:wtf jai ik snappe er ok niet fan:D:o:hmmz

Erwin1987
              Deelnemer
                Barrythefirst

De vertaling

origineel gepost door djplan
                  hoi ik ben hierzo nieuw(lijkt me duidelijk)
                  ik ben in bezit van een zafira opc a zlet (ook duidelijk)
                  en heb er veel goeie ervaringen mee maar ook wat minder leuke ervaringen(yep duidelijk)

hierzo komt een klein verhaal met een vraag
                  (Hier komt een enorm verhaal met een kleine vraag)

ik heb onlangs paar dagen geleden mijn auto bij de dealer gebracht voor een beurt en oke dat was leuk auto weer een dag kwijt omdat er paar dingen moest worden vervangen

iets met hele koppakking ding en 1 of ander sensor vulluchdruk of zoiets oke alleemaal leuk totaal 700 euro
                  dat is geen probleem ik neem aan dat ik er iets voor terug krijg ik had ook aangegeven dat de auto soms gwn uitvalt waneer die stil staat gebeurd best wel weinig maar het is lastig hij staat stil dus gewoon en dan hoor je dat die moter probeerd aan te blijfe en dat die beetje zelf bij gas geef maar dan val tdie alsnog uit met somige lichtjes die ook te voorschijn komen en na de keuring deed die het nog steeds ik was in duitsland en kreeg die probleem en dat was niet zo fijn dus heb ik even stil gestaan 2min maar moter opnieuw gestart lichtjes waren nu wel alleemaal uit want er kwam zn steeksleutel licht tervoorschijn die nu wel weg was maar weet iemand dus wat er kapot zou kunnen zijn dat die moter heel soms niet zelf kan aanblijfen
                  (de motor blijf niet goed stationair lopen en wat kan het zijn?)

Zo nu is het duidelijk toch ?

ahrend

Nou daar kan je wel wat mee denk ik,wij zijn nog niet zo flauw succes ermee :angel:angel

OPCdriver

Terug naar je dealer gaan met deze klacht en uit laten lezen
                      wat er fout zit.
                      Mogelijk hebben ze iets vergeten of over het hoofd gezien.

djplan
                      Deelnemer

idd het is ook niet te volgen zulke rare problemen is er dus .

fftjes nu in het nederlands dan

kortsamengevat auto valt uit als ik bij een stoplicht stil staat

ik ben al naar dealer geweest er bleek dus dat er een vacum ding kapot was bij de turbo iets waardoor die uitviel nu is die gemaakt kosten 250euro om een klein iets

Erwin1987
                        Deelnemer

wat is het probleem dan als ze weten wat het is?

Erwin

tijgetje57
                          Deelnemer

Ja, klopt die kleppies zijn erg duur. 250 sta je gek van te kijken maar dat is nog niet eens de duurste. Mijn diesel had er eentje van 263 euro.

dus als je die vervangt moet het weer goed zijn. succes en denk wel om je zinsopbouwandersishetniettelezen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.