Voorstellen en gelijk een vraag!

Forumindex Forums Modellen Astra Voorstellen en gelijk een vraag!

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268045
    J4nnes
      Lid sinds:
      17 September 2014

      Hallo Allemaal,

      Mijn naam is Jan 26 jaar oud en kom uit Wateringen(gemeente Westland)
      Sinds een aantal dagen ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra station 1.8 Cosmo in de kleur zwart uit bouwjaar 2007.
      Voor zover ik nu kan beoordelen een heerlijke auto waar ik hopelijk nog veel plezier aan mag beleven.

      Zie hieronder een aantal foto’s voor een impressie:

      Hij heeft net wat meer dan 100K gelopen ik ben de tweede eigenaar en heeft altijd netjes zijn beurtjes gehad ik hoop er een goede auto mee te hebben gekocht.

      Speakers achterin lijken niet te werken iemand tips?

      Groetjes J4nnes

      #18252481
      baboe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 August 2007

        zitten normaal met stekkers vast die je er in klikt draden zullen niet loshangen mischien efe verder kijken bij je instellingen naar de fader efe zoeken zitten er wel speakers je zal niet de eerste zijn waar de vorige eigenaar ze er uit gehaald heeft

        #18252482
        svdHeijden
          Lid sinds:
          26 August 2014

          Ik heb zelf pas een parrot geinstalleerd en de speaker middenvoor dempt bij mij ook een beetje maar gaat niet uit wanneer er muziek via de parrot speelt of een beller is (dan blijft hij gedempt de radio afspelen). Oftewel dan moet je het volume van de radio even uit draaien. Echter luister ik muziek via de parrot dus is het voor mij niet zo’n punt, dan gaat hij namelijk wel uit.

          Speakers achterin werken bij mij gewoon. Maar wellicht even de radio er uit halen en alle stekkers checken.

          #18252483
          Vectra Frank
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 March 2014

            Welkom, Ik woon ook in het mooie Wateringen.

            #18252480
            J4nnes
              Lid sinds:
              17 September 2014

              @ svhheijden thks voor de tip inderdaad een los stekkertje gevonden alles werkt nu zoals het hoort!
              Ook de instellingen gecheckt maar dit stond goed was niet de fader toch bedankt @ Baboe
              @ Vectra Frank ik houd me ogen open wie weet komen we elkaar eens tegen;)

              #18252484
              DutchJ
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 June 2014

                Welkom en mooie auto :D :thumb

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.