Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Voorstellen, Astra G Sport op G3
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juni 2013 om 10:01 #17258567
Mensen, Ik ben Herwin en woon in noord groningen
3 weken terug heb ik een astra g van 1999 op lpg gekocht:
de astra met een opa van hem:
deze auto valt nogal tegen, maar ik ben nogal piet precies met auto’s en motoren
ik heb hem veel te snel gekocht omdat ik goedkoop wilde rijden
er zijn nogal wat ”kleine” dingen mis mee
opzich voor de kmstand en prijs is het wel een aardige deal, dat wel gelukkig :Duiterlijk gaat nog wel het 1 en ander aan veranderd worden, de astra is niet volledig naar mijn smaak (dat beetje sjonnie gehalte gaat verdwijnen)
ik twijfel wel over een andere auto, ik keek gister nog even op marktplaats en keek eens goed naar de OPC non turbo uitvoeringen die er te koop staan.
wat een prachtige machines zijn dat :worsIk ben bekend met de fijne rijeigenschappen van een Astra G OPC
kheb 7 jaar lang als automonteur zijnde bij 2 verschillende opel dealers gewerktik heb ook al meerdere verkopers van een astra G OPC op marktplaats benaderd
vind OPC toch wel erg leukhiervoor heb ik aardig wat mazda’s gereden en zweerde erbij tot een half jaar terug
een grote aantal leuke ervaringen gehad met de mazda’s maar onderdelen zijn zo ongeloofelijk duur:
een goede vriend van me heeft een G 2.0 diesel
er is wel het 1 en ander aan vervangen maar opzich houd die Astra zich aardig goed
die kameraad heeft de astra ongeveer 5 jaar en 120000 km’sik ken de kwalen en weet aardig goed hoe een astra G in elkaar zit, ik kan daarom ook alles zelf qua sleutelwerk
ik zocht een combinatie van een leuk uiterlijk, geen langzame auto een combinatie tussen sportief en comfort en een goedkoop vervoersmiddel
ook de aanschafprijs mocht niet teveel zijn, pietje precies dus :afro
aardig lastig te vinden ook dus er mag best iets aan mankerengisteravond een beetje rond gekeken op het forum hier, lijkt me gezellig om hier zo nu en dan ook te posten en discussies te voeren
nog 1 foto omdat ik toch aardig blij ben met mn astra ;) :
15 juni 2013 om 22:48 #18152704mooie verzameling Mazda,s heb je gehad en welkom hier :thumb
15 juni 2013 om 22:55 #18152705welkom king:
15 juni 2013 om 23:52 #18152706Welkom op het forum.
Hoop dat veel plezier gaat hebben van je auto. Alles heeft zijn voor en nadelen moet je maar denken en elke oplossing brengt een nieuw probleem met zich mee.
Je auto ziet er iig netjes en goed onderhouden uit en ondanks dat het niet jouw smaak is. Er zijn er genoeg die dit wel mooi vinden, dus je komt er (mocht je dat willen) ook heus wel weer vanaf. Al heb ik het donkerbruine vermoedde dat je er nog wel een tijdje met plezier in gaat rijden.ps. Zijn Mazda onderdelen nog duurder dan Opel onderdelen?
16 juni 2013 om 06:58 #18152707welkom, veel sleutel plezier en leesvoer toegewenst :kewlpics
16 juni 2013 om 21:32 #18152708@ heks, niet mijn smaak? das teveel gezegd, zo bedoel ik het niet
ik heb het over dat kippengaas, dat grijze vind ik niet mooi, dus zwart spuiten
de achterlampen vind ik ook niet mooi, deze ga ik opsnijden en het grootste gedeelte zilver, zwart spuiten.
en er zit op sommige plekken wat roest en van de spoiler laat de blanke lak los
de arm van de ruitenwisser achter is afgebroken in een wasstraat, daardoor is de spoiler ook nog beschadigdik weet niet meer precies wat een orgineel distributie setje kost voor een x16xel
van mijn laatste mx6 zat je al op 450 euro, volgens mij is dat ongeveer 3x zo duur als een set voor mij AstraVandaag met een aardig tempo over de 31 gereden in duitsland (autobahn).De astra houdt zich prima bij 185 :thumb
Ik denk ook dat de astra wel even blijft, maar ik heb dat wel vaker gezegd over sommige auto’s
soieso ook over de groene 323 (dit was ook een g3 auto) heb hem toen een half jaar ongeveer gehad
dit kwam vooral door het pk/gewichtsverhouding gedeelte, 90pk op 1195 kiloik heb tijdelijk mijn winterwielen weer gemonteerd omdat er waarschijnlijk een slag in 1 van de 17 inch wielen zit :shock:
graag koop ik er een G sport bij met schade maar wel in goede staat van onderhoud bij om te slopen.
onderdelen leg ik dan weg en sommige wil ik voor weinig geld verkopen via hier of marktplaatsmisschien iemand hier die nog een (rode) G sport met schade te koop weet voor ongeveer 500 euro ?
het mag ook een 5 deurs zijn en wellicht een station of een sedanaankomende week staat er van alles op de planning met de astra
dat plaats ik ook weer op het forum :)16 juni 2013 om 22:21 #18152709http://www.fsrs-opelwebshop.nl/search/x16xel+distributie/” onclick=”window.open(this.href);return false; –>
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/distributieset-oe-ref-1606274.html” onclick=”window.open(this.href);return false; <– richtprijs is rond de 120 euro voor een orginele distributieset.Al zie ik geen verschil met het plaatje van het setje van 89 euro… Maar 1 mailtje naar die gasten en je hebt een antwoord.
Wat het prijsverschil betreft. Als inderdaad een distributieset al een factor 3 is…. :vertag
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.