Voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214687
    vectragirl33
      Lid sinds:
      30 November 2009

      Hallo allemaal,

      Ik wil me even voorstellen.
      Mijn eerste autootje was een opel corsaatje (groen), omdat ik helaas niet wist dat je er ook olie in moest gooien, heb ik afscheid moeten nemen:cry, toen van korte duur een opel kadet (bruin), maar ja hier mankeerde wel het een en ander aan, dus toch maar weer terug naar een corsaatje, dit keer een rode bouwjaar 1990. Met veel plezier heb ik hier een aantal jaren in gereden, maar helaas voor de corsa kwam er een prachtige opel tigra (zwart) op mijn pad en moest de corsa weg. De Tigra heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Maar ja, ik kon een leuke jonge Astra kopen en dus je raad het al de Tigra moest plaats maken voor de jonge heer. Al snel kwam zijn jongere broer de opel Vectra en hier rij ik al weer een tijdje in. Het is een mooie zilveren GTS met dubbele uitlaat. Alles zit er op en er aan, dus van alle gemakken voorzien, hartstikke gaaf!
      Ik hoop dat als ik voor jullie gevoel domme vragen stel (ik ben nl. blond) ik serieuze antwoorden erop krijg waar ik wat mee kan. Groetjes van mij.;)

      #17558494
      BlackSapphire
        Lid sinds:
        4 July 2009

        welkom

        #17558495
        Jerk
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2004

          Welkom op het forum blondie ;) :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.