Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2009 om 14:39 #17212483
Hallo allemaal!
Mijn naam is Bryan, kom uit Zoetermeer, ben 18 jaar en al heel lang Opel-fan! :D
De eerste auto waar ik in heb meegereden was de Opel van mijn ouders, een Ascona 1.3S van 02-01-1985, 3-deurs in het donkerblauw.
De enige foto die gemaakt is van deze auto:
Deze is weggegaan in ’94, en hebben ze een Kadett E C1.6NZ U9 3-deurs Expression (Met origineel spoilertje met achterruitenwisser!) van 14-06-1991 gekocht in de kleur Mystral Grijs. Deze kan ik mij een stuk beter herinneren dan de Ascona. :p Deze hebben we tot 2002 gehad, en toen is hij ingeruild op een nieuwe Kia Rio, die ze nu nogsteeds hebben (misschien niet iedereen z’n favoriete auto hier :P maar hij rijd lekker :D echt waar!).
Een betere foto van de Kadett dan deze heb ik helaas niet :( … Maargoed voor het idee:
Maargoed.. ik ben nu dus serieus aan het kijken naar een eigen auto, en dat moet gewoon een Opel worden! Ondanks dat ik voor een Peugeot-dealer werk en een Peus dus een stuk goedkoper in onderhoud etc zou zijn voor mij.
Momenteel heb ik een hemelsblauwe Corsa 1.4 Strada uit ’97 op het oog met 130.000 kilometer gelopen. Hij heeft een klein beetje werk, maar daar is de prijs ook naar. Plus dat hij wel wat leuke accessoires heeft (airco, stuurbekrachtiging enz) en ik ‘m van een bekende over kan nemen. Deze week zie ik ‘m weer. Hen hem voor het laatst gezien in Mei.. maar er is sinds dien bijna niet mee gereden.
Nou dat was het voor nu wel even. Ik zal kijken of ik de foto’s van de Ascona en de Kadett kan plaatsen, en of ik foto’s kan maken van de Corsa.
Het is trouwens deze kleur blauw:
Iemand enig idee hoe deze kleurnaam heet?? Ik had heel lang een brochure van de Corsa liggen maar ik denk dat deze soldaat heeft gemaakt bij de laatste verbouwing :(Groeten Bryan/Rio-man
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.