Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 augustus 2016 om 18:54 #17277741
Beste allemaal,
Na een tijdje rond gekeken te hebben op dit informatieve forum is het tijd om mij voor te stellen.
Mijn naam is Ronald en woon tegenwoordig in Apeldoorn.
Ik werk in de ICT sector (systeembeheerder) en fotografie is een grote hobby van mij. Ik heb altijd lease auto’s gereden, maar door verhuizing/andere baan heb ik een Vectra C gekocht.
Dit is mijn tweede Opel. Vroeger heb ik prive ook nog een Tigra gereden.Deze auto heb ik nu sinds een paar weken en bevalt tot nu toe goed. Wij zijn hier al mee op vakantie geweest.
Ik ben vrij lang en kan goed in deze auto zitten. Dat is wel belangrijk. Zeker omdat ik rugklachten heb.De enige aanpassing die ik tot op heden gedaan heb is Xenon ingebouwd en een OpCom kabel aangeschaft. Deze verwacht ik deze week te ontvangen en dan kan ik hopelijk de storing van de lampen uit te zetten.
Bij deze een foto van de Vectra.
21 augustus 2016 om 19:54 #18325154Mooie Vectra,wel een mooi front in het zwart met de ronde mistlampen met chroom en de grille zonder chroom.
Je staat zelf ook nog gespiegeld op de foto en de naam van het garagebedrijf in Vaasen ;)21 augustus 2016 om 19:59 #18325155@Tech 1 wrote:
Mooie Vectra,wel een mooi front in het zwart met de ronde mistlampen met chroom en de grille zonder chroom.
Je staat zelf ook nog gespiegeld op de foto en de naam van het garagebedrijf in Vaasen ;)Haha! Goed gezien
Ik had even snel een foto gemaakt toen we gingen kijken naar deze auto.21 augustus 2016 om 20:24 #18325156@Ronnie79 wrote:
@Tech 1 wrote:
Mooie Vectra,wel een mooi front in het zwart met de ronde mistlampen met chroom en de grille zonder chroom.
Je staat zelf ook nog gespiegeld op de foto en de naam van het garagebedrijf in Vaasen ;)Haha! Goed gezien
Ik had even snel een foto gemaakt toen we gingen kijken naar deze auto.Ik vindt het altijd leuk om te spelen met spiegeling in foto’s,maar daardoor ga je wel anders kijken naar foto’s :oops: :roll:
Even een ‘spiegel’plaatje in een draaideur van mijn Signum.
21 augustus 2016 om 20:31 #18325157https://techpaul.files.wordpress.com/2009/02/clown-car.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false; een beetje dit idee krijg ik ervan :P ( no offence.. maar meer als grap bedoeld)
21 augustus 2016 om 21:02 #18325158Welkom en veel plezier en veilige km toegewenst met de GTS :thumb
Groet jraaf
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.