Voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Anoniem

Dag allemaal,

Even voostellen, ik ben Niek heb nu sinds 2 weken een mooie Astra G Automaat uit 2000.
      Het is het model Pearl Astra G 1.6i 8V Z16SE. Ben er erg blij mee, vanmorgen terug gekomen van de spuiter ivm wat lakschade van de vorige eigenaar aan de voorbumper.

Heb op dit forum al heel wat tips en trics gezien.

https://dumpyourphoto.com/photo/BJtarC42vC” onclick=”window.open(this.href);return false;

Anoniem

Verder nog een vraagje. Nu ik heb gelezen dat mijn Astra een elektronisch gaspedaal heeft, wil ik graag de cruisecontrolehendel aanschaffen en inbouwen. Is hier nog activering in ECU voor nodig, of gewoon inpluggen en karren??

Dank alvast.

Dolby
        Deelnemer

Als je een electrisch gas pendaal zou hebben zou het inderdaad gewoon moeten werken na inbouw van cruisecontrol hendel. Maar zo ver ik weet heeft jouw 1.6 (Z16SE) geen electrisch gaspendaal.

Anoniem

Dankje!
            In dit topic (viewtopic.php?t=123432&p=1945822) heb gelezen dat hij dus schijnbaar wel een elektrisch pedaal heeft, tevens kan ik onder de motorkap nergens een gaskabel vinden. Binnen mijn stuurhuis is wel nog losse stekker aanwezig die denk ik voor de cc is bedoeld.

Daarom mijn vraag of het alleen maar de hendel is en eventueel nog activeren binnen de ecu.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.