Voorstellen!

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    BlitzKicker
    Deelnemer

Hallo allemaal.

Voorstel topicje. Sinds afgelopen vrijdag eigenaar van een standaard Astra G uit 1998. 183.000 gelopen en bij wijze van “gok” gekocht omdat mijn vorige woonwerkwagen gewoonweg op was.

Wat een verademing, van een aftandse Clio uit 1997 naar een nette Astra uit 1998. Ben een jaartje jonger gaan rijden. Dus! Vooruitgang!

Deze Astra doet het prima, geen centje pijn. Bij aflevering zijn de distributie, spanrollen, waterpomp en thermostaat gedaan. Verder netjes olie + oliefilter, dus ik kan iig 10.000 km vooruit. Om een beeld te geven van het vorige avontuur. Had voor 500 EUR een Clio gekocht in 2011. Toen al vol deuken, lek zonnedak etc. etc. iedere rit was afzien. Was hem zat en niet van plan om ook nog maar 1 euro aan dat ding uit te geven.

Toen bij een lokale occasion dealer een Astra gespot en gekocht voor een schappelijk bedrag. APK tot ver in 2015, dus ja prima toch? De mijne had nog 1 maandje APK, dus ik ingerolen.

Grijze Astra, redelijk wat gelopen, maar reed echt geweldig :) Geen gekke dingen, had mij al wel een beetje ingelezen. Beslagen ramen is recirculatieklep etc. etc. en die werkt bij mij gewoon prima. Geen gekke piepjes of kraken uit de vering noem maar op. Alleen iets wat mijn hersenen pijnigt. Er zit een Remus einddemper onder, maar… ik hoor helemaal niks! Het is gewoon een volwaardige Remus, maar geen geluid. Niks! Ben dan wel benieuwd naar het nut van zo een demper maar goed.

In ieder geval. Hallo!

Heb btw ook nog een Manta B GSi, die a.s. 1 december na 2 jaar schorsing weer een APK krijgt.. als het goed is :P

midnight black
      Deelnemer

Welkom op het Opel-forum!
        Veel rijplezier in je Astra enne foto’s van Astra en Manta mag je altijd plaatsen. ;)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.