Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 april 2014 om 22:20 #17265283
Hierbij stel ik me maar is voor na al een tijdje lid te zijn van dit forum. En elke dag toch wel mee te kijken meerde keren per dag. Mijn echte naam is het zelfde als mijn account naam. Fernando. Ik ben 20 jaar. Kom uit het boerengat Geldermalsen. En zelf in het bezit van een Opel Corsa B 1.2 16v X12XE van september 1999. En samen met mij pa een Vectra B Sport edition van oktober 1999. De Corsa is er sinds 7 december en Vectra vanaf vrijdag 28 Maart. Na een paar jaar terug thuis een Opel Astra van 14 jaar oud te hebben gehad. Waar haast het 4 voudig aan gerepareerd was dan het aanschaf bedrag. Was ik opgelopen jaar nogal twijfelend. Met een Opel aan te schaffen. Maar toch was het zover. Ik haalde me rijbewijs en ging is kijken naar wat auto,s die voor een beginner betaalbaar waren. Tot me ouders opeens met een dealer kwamen waar ze hun eerste auto,s kochten. Gekeken. Dus beetje ge googelt. En zagen dat die naar dik 30-35 jaar nog bestond. Daar wezen kijken en zag de Corsa Staan. Eerst van binnen bekeken toen is nagekeken op deuken krassen niks te zien. Toen eronder gelegen en de motor ruimte bekeken en laten draaien. En zag er beter uit de vorige wagens van me ouders. Eenmaal gekocht. Tank vol gegooid en toeren maar dacht ik. 1ste dag rijden als een tierelier tot dag 2 de bekende storings lamp ging branden. Eenmaal op de snel weg wou die zelfs niet harder dan 105. Garage gebeld. En dag 4 de auto gebracht. Want er zat weekend tussen. Na 3 dagen kon ik hem ophalen. Bleek dat die te weinig benzine krijg. Zelfde avond brandde hij weer. Dag daarna bleek dat een lamp kapot was en een nieuwe ingeduwd. Had ik de verkeerde erin gedaan. Sinds dien geen last meer. De Vectra komt van de zelfde dealer. En moet zeggen daar geen last van tot nu toe. Rijd heerlijk stil laag op toeren stuk minder dan de Corsa en vorige Lancia. En zit ook top. Na dit mega lange verhaal zal ik gelijk maar wat foto,s posten. Die ik van de 2 gemaakt heb afgelopen tijd. Ben aan beide nogal het een en ander van plan Qua audio al licht dat ook aan de knip haha. Bij de Corsa wil ik er ander speakers in en de Vectra een nieuwere radio.
Hieronder de Vectra Toen ik er vandaag met de fam erop was.
En de Corsa Die ik over het algemeen gebruik.
13 april 2014 om 23:01 #18228844@fernando93 wrote:
Ik hoop dat je niet vergeten bent om de hond weer los te maken
toen jullie wegreden. :lol:Welkom fernando, mooi wagenpark. :thumb
Greetz,
Peter.
14 april 2014 om 07:50 #18228845Ja haha. Al had hem erachter gelaten ook vast wel een optie geweest. Dat ding blijft maar lopen. Eind van de week maar is even nieuwe setje lichten voor de corsa halen. En maar is kijken voor een goed passende matten set. Die orginele Grijze vind ik toch minder staan nu er in de vec nieuwe zitten.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.