Voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    dannydynamite

Ik zal me even voorstellen.
      Ik rij nu 6 jaar in Astra’s. Ben begonnen met een Astra F uit 1996, gekocht bij Autoservice Doorten Gasselte in september 2006. Ik heb jaren bij dit bedrijf gewerkt als medewerker van het tankstation en wist dus dat het beestje nog even vooruit kon. Eigenlijk niets aan gedaan. Zaten al mooie BBS velgen onder. Wel wat klein 14″ waardoor de snelheid niet overeen kwam met GPS. Geeft wel een goed gevoel als je op de teller 135 km/h rijdt, terwijl je dan 125 op de GPS hebt . In de drie jaar dat ik hem had is alleen de dynamo gesneuveld.

Uiteindelijk ingeruild met 230.000 km op de teller voor een Astra G bij Opel dealer in Coevorden. Die auto was uit 2000 en had 55.000 km gelopen toen ik hem kocht in september 2009. In het voorjaar 2011 zijn er lichtmetalen velgen onder gekomen (Dezent F) 15″. Ik heb er een parrot ingebouwd en de Sony radio vervangen door een Pioneer. Afgelopen voorjaar heb ik de antenne vervangen. Het rubber aan de voet zag er bagger uit, en voor een paar tientjes was ook dat tiptop in orde.

Vorige week de Astra H opgehaald. Een 1.6 Twinport. Erg basic, dus genoeg om nog aan te versleutelen! Ik heb hem gekocht in Almelo bij Auto Centrum Twente met 75.000 op de teller, bouwjaar 2006. In de advertentie stond cruise control, wat mij uiteraard wel aansprak. Helaas bleek dit een typefout te zijn; schakelaar ontbrak. De verkoper dacht dat het misschien wel te bedienen was middels de knop op het stuur. Ahum, ik denk het niet. Ik heb via Marktplaats een schakelaar gescoord voor 25 euro en die er gisteren ingezet. Helaas werkt het niet meteen. Ik zal dus een OPCOM moeten regelen om de CC aan te melden.

Ik heb me geregistreerd voor dit forum omdat dit werkelijk een supergoede bron van informatie is. Ik ben van plan om wat verbeteringen door te voeren in de Astra H. Deze topic zal ik dan ook nauwgezet gaan volgen! En natuurlijk mijn eigen ervaringen en bevindingen met jullie delen.

midnight black
      Deelnemer

Welkom en veel rij en sleutel plezier met je Astra. :thumb
        Nog een :kewlpics erbij?

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

astraTD

Welkom :thumbup

StinG

welkom en alvast veel leesvoer toegewenst

nou nog :kewlpics

dannydynamite

Hier moeten jullie het in eerste instantie even mee doen :)
                Meer volgt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.