Voorstellen

Forumindex Forums Modellen Tigra Voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    dennislaser

Beste forumleden,

Mijn naam is Dennis en ben woonachtend in Albrandswaard (Z-H) , 40 jaar en heb sinds 1 week mijn rijbewijs :wors
      Uiteraard wil je dan ook een eigen auto en de onderstaande Opel Tigra is het geworden.

By dennislaser at 2011-11-08

Volgens mij is hij op de achterlichten na nog helemaal standaard zelfs de 1e radio zit er nog in.
      Het is een 1.4/16v uit 1999 met airco alleen heb ik geen idee welk type het is.

Ik heb niet echt iets wat ik wil veranderen, alleen het rubber onder antenne is wel aan vervanging toe.
      De how to die ik daarover gelezen heb is zeer handig :thumb
      En het alarm wat af hoort te gaan als je je lichten vergeet uit te zetten is meer een zacht fluitje geworden als een alarm :hmmz
      Ook is de buitentemperatuur meter er ineens mee gestopt, ook maar even nakijken op het forum hier.

Verder ben ik heel blij met de Tigra en zal later nog wat meer foto’s plaatsen :thumb

Groet,

Dennis

RISL
      Moderator

Hey, welkom op dit forum!
        Leuke wagen heb je, en nog gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs ;)
        Veel leesplezier hier.

dennislaser

Bedankt Risl, heb er gelijk wat meer pics bij gezet. Jammer dat het zo’n gure dag is.
          Een zonnetje erbij had beter geweest :D

dion87

welkom op et forum, leuke tigra heb je. en ondanks dat de zon niet scheen, ziet het er wel naar uit dat ie mooi in ze lak staat!

DeMeistah
            Deelnemer

buitentemp sensor zit achter je voorbumper ongeveer in het midden!
              je heb ook kans dat het kabeltje in het schermpje gewoon niet goed meer zit had ik ook last van,
              Welkom!

gertjuh1968

welkom dennis.
                het lijkt wel een copy van mijn tig, ik heb presies dezelfde ook de kleur en karbon van binnen.
                en die temp sensor, als je de motorkap open doen zie je de sensor wel zitten, ff op de sloop kijken.

Gert

Bu5t3d

welkom!

en mooie tigra,
                  dit is de tigra “team” editie.
                  dat wil zeggen:
                  *irmscher voorlip
                  *irmscher kofferklep spoiler
                  *geel irmscher logo op de portier
                  * carbon interieur delen

dennislaser

Bedankt voor het hartelijke welkom :D

@ Bu5t3d fijn om te weten welk type ik nu precies heb, volgens mij zijn er niet al teveel van over
                    want dat kleine gele logo zie je niet veel. Of misschien kijk ik niet goed.
                    @ Dion, de vorige eigenaar heeft hem altijd onder een carpoort gehad en dat is wel te zien hoor.
                    En misschien doet een goede poetsbeurt ook wonderen. maar je hebt gelijk ze zit nog goed in de lak.

@Demeistah
                    bedankt voor de tip !!
                    @ Gert, weet je zeker dat jouwe nog voor de deur staat :D Heb jij ook foto’s staan hier ?

gertjuh1968

zo was onze tig.

inmiddels heb ik er ook heldere achterlichten in, heldere knipperlichten aan de zijkant, angel eye met xenon 6000K
                      jip hij staan nog op de oprit…………… ;)
                      anders kijk ff in show hier je tigra en wat heb je vandaag gedaan aan je tigra
                      Gert

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.