voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Station-F

Hallo Opelaars, graag wil ik me even voorstellen: mijn naam is Arjan,42 en woonachtig in het mooie Drenthe.
      ik heb afgelopen Maandag (07-03) eindelijk mijn rijbewijs gehaald na vele jaren van wachten,af en toe proberen,maar door wat tegenslagen en een stempel op mijn kop is het allemaal wat later geworden dan ik eigenlijk wilde. Maar goed..beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :D.
      Natuurlijk direct na het examen gaan snuffelen op MP en dergelijke sites,maar kon niks leuks vinden binnen mijn beperkte budget.
      Tot ik een zwarte station zag staan die mij direct beviel.
      Gister wezen kijken en ondanks dat hij er wat zielig bij staat..groene aanslag en die :swear-meeuwen hier…heb ik toch besloten om deze station van de handelaar over te nemen.
      Weer thuisgekomen ZONDER station(het roze papiertje is angevraagd,maar dat duurt tegenwoordig een week) wederom gaan snuffelen en dit forum tegengekomen,zag dat er heel veel bruikbare info op stond en dus aangemeld.

Op de foto staat de auto nog zielig te staan bij dehandelaar,maar daar gaat vogende week verandering in komen en haal ik hem op om eerst maar eens flink te wassen :P
      oh ja het is een: Astra station :o X1.6sz E2 uit 1994 volgens de RDW.
      [img]2lvnsc2.jpg

tot ziens op het forum, Arjan.

Kermitkiller

welkom hier :)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.