Voorruit vergoeding door verzekering afgewezen kan dat..?

Forumindex Forums Modellen Corsa Voorruit vergoeding door verzekering afgewezen kan dat..?

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
  • Auteur
    Har Opel

Ja ik wacht nu weer op een evt afwijzing hahahaha

mayhem

@2000 wrote:

@Har Astra wrote:

What the fuck…eerst is alles goedgekeurd alles werd verder netjes afgehandeld mailde de verzekering me en nu zojuist mailen ze weer dat ze niet akkoord gaan met de verklaring van het autobedrijf die netjes een brief had opgesteld dat ze mij de auto hadden verkocht zonder schade aan de voorruit.

Ze willen naam adres en ondertekening van de laatste eigenaar hebben op brief..hoe kan ik nou weten wie de laatste eigenaar was ja voor mij is dat het autobedrijf waar ik hem gekocht hebt hij heeft de auto ingenomen van en klant dus is hij de laatste eigenaar…………..ben je 15 jaar trouwe klant krijg je dit…….ze waren akkoord nu weer niet kan dat zomaar….. ik weet niet wie de vorige eigenaar was ja het bedrijf dat is de laatste eigenaar waar hij 2 maanden te koop stond

De laatste eigenaar zegt ook niks, kan ook in de tussentijd gebeurd zijn. Ik zou je verzekering bellen, en zeggen dat je het zat ben en tevens zeggen dat je per direct de verzekering opzegt en eventueel dreigen met je rechtsbijstand verzekering.
        Heb het zelf ook is gehad, had ze terug gebeld met de mededeling dat we al onze verzekeringen per direct opzeggen. Dat hielp enorm…..ging overigens om een bankstel.

Wat 2000 zegt, dan maar de botte bijl methode.

2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.