Voorruit

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    kenny900wb
    Deelnemer

Geprobeerd de voorruit uit mijn Opel Commodore C te halen. Helaas, een barst, ruit overleden. Weer 1 minder. Sorry…

de wit

lomp hoor….

Anoniem

Durf niet te zeggen of mij dat ook altijd zal lukken. Denk dat je daarvoor wel veel beleid nodig hebt, en ook een beetje geluk.

GS2.6
          Deelnemer

Moet normaal probleemloos gaan, maar heb ook al een Rekord E voorruit (ook nog met band en antenne verdomme!) gesneuveld, gewoon omdat ik te snel wat wilde bewijzen..

Opel_Bjorn
            Deelnemer

Als ik er weer aan lig te denken hoe ik heb liggen sukkelen met de voorruit van men Monza dan komt men haar weer recht omhoog. Eruit halen was allemaal niks, maar er terug inkrijgen was een paar ander mouwen. Met geen geweld van de wereld wilde de nieuwe ruit mooi erin gaan liggen. Bleek na héél veel gevloek (3 voorruiten verder) dat er 2 maten verkrijgbaar waren die een 3mm scheelde van elkaar in hoogte. Toen ik de juiste hoogte vond ging die er dus ook in als boter. Daar heb ik echt hard mee liggen vloeken.

Ghanz
              Deelnemer

met eruithalen nog geen problemen gehad, erin ging soms wat minder haha.

maargoed, ook zulke acties horen bij het knutzelen aan onse bolide`s moet je maar rekenen.

artaparts.nl kan je nog wel een nieuwe of goede gebruikte verschaffen.
                (eingelijk opel4ever.nl, maar daar weet ik het allemaal niet meer van.)

rekordherm

zon voorruit er uit hallen gaat goed door de rubber kapot te maken omdat deze meestal gekit zijn komt er ook teveel druk op de ruit rand
                  bij de montage van een voor ruit met schone rubber zorg ik dat alles goed warm is dan inspuiten met vaseline en intrekken dat doe ik dan ook alleen en zonder hulp

dqp-sammy
                  Deelnemer

Precies herm, als je bij zon koud weer je ruit eruit haalt dan maar in en verwarmd ruimte.
                    Gr. Peter

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.